کد خبر : 1533112 | 02 تیر 1397 ساعت 20:38 | 60.9K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو دیگر سریعترین بازیکن جام نیست؛

مدافع پرو رکورد کریس رونالدو را قاپید

مدافع تیم ملی فوتبال پرو عنوان سریع ترین بازیکن جام جهانی 2018 را تا اینجا در اختیار دارد.

مدافع پرو رکورد کریس رونالدو را قاپید

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در حال سپری کردن روز دهم خود است و بازی های دور دوم مرحله گروهی به انتهای خود نزدیک می شود.

 

اما در روز هشتم این رقابت ها یک رکورد فردی ثبت شد و صدرنشینی در آن از فوق ستاره تیم ملی پرتغال گرفته شد. در حالی که تا دو روز پیش کریستیانو رونالدو، عنوان سریع ترین بازیکن تورنمنت را با استارتی به سرعت 34 کیلومتر بر ساعت از آن خود کرده بود، مدافع تیم ملی پرو رکورد او را زد.

 

 لوئیس آدوینکولا، مدافع راست تیم پرو که یکی از بازیکنان درخشان این تیم در جام جهانی بوده، در دیدار دوم پرو مقابل فرانسه یک استارت زد که سرعت فوق العاده 36.15 کیلومتر بر ساعت را به نام خود ثبت کرد. بدین ترتیب با وجود قطعی شدن حذف پرو، فعلا این رکورد در زمینه سرعت در اختیار یکی از بازیکنان این تیم است.

جالب این است که آدوینکولا در اولین بازی پرو هم یک استارت فوق العاده با سرعت 33.8 کیلومتر بر ساعت زده بود و تا قبل از دیدار دوم برابر فرانسه، پشت سر کریس رونالدو قرار داشت.

 

نفر سوم این رده بندی که چهارمین استارت سریع جام را به نام خود ثبت کرده، روملو لوکاکو است که سرعت 32.8 کیلومتر بر ساعت را در بازی مقابل پاناما از خود به جای گذاشته است.

دیدگاه‌ها