کد خبر : 1533130 | 02 تیر 1397 ساعت 21:30 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش رونالدو برابر ایران، تنها امید پرتغالی‌ها

سرمربی تیم ملی پرتغال معتقد است در مسابقات اخیر خود به دلیل پاس‌های اشتباهی که داشتند، کنترل بازی را از دست داده و تمرکز خود را از دست داده‌اند.

درخشش رونالدو برابر ایران، تنها امید پرتغالی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال یکی از حریفان تیم ملی ایران در جام جهانی آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی را روز دوشنبه برابر شاگردان کی‌روش انجام می‌دهد و امیدوار است با برتری برابر این تیم راهی مرحله حدفی جام جهانی شود.


حال سایت رویترز گزارشی را از تیم ملی پرتغال منتشر نموده و در آن اعلام کرده است شاگردان سانتوس در این دو بازی خود چهار گل توسط رونالدو به ثمر رسانده است و طبق اخبار رسیده این فوق ستاره آمادگی لازم برای جدال با ایران را دارد. قهرمان اروپا برای اینکه به عنوان صدرنشین صعود به مرحله بعد را تجربه کند به تفاضل گل احتیاج دارد و امیدوار است رونالدو درخشش خود را هم در این بازی ادامه دهد.


فرناندو سانتوس تا به اینجا در 26 مسابقه هدایت پرتغال را بر عهده داشته که حاصل آن 20 برد، 4 تساوی و 2 باخت بوده است. پرتغالی‌ها 10 برد از 20 برد خود را با نتیجه شکننده 1-0 پشت سر گذاشته‌اند که همگی این پیروزی‌ها برابر حریفان ضعیف‌تر از خودشان بوده است و می‌توان گفت در این میان برد برابر مراکش مهم‌ترین پیروزی آن‌ها به حساب می‌آید.

 

1312254

 


در ادامه مربی کارکشته پرتغالی‌ها در رابطه با شرایط تیمش به خبرنگاران گفت: در مسابقات اخیر خود با پاس‌های اشتباهی که داشتیم کنترل بازی را از دست دادیم و همین باعث شد تمرکز ما از بین رود. اگر در مسابقه‌ای که تیم‌های مقابل بازیکنان سرعتی و تکنیکی دارند این گونه اشتباه کنید و کنترل بازی را در دست نداشته باشید، بازیکنان تیم مقابل جلو کشیده مشکل آفرین می‌شوند.

 

دیدگاه‌ها