کد خبر : 1533135 | 02 تیر 1397 ساعت 21:40 | 51.6K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی ۱۱ بازیکن آلمان- سوئد

انقلاب در ترکیب آلمان برابر سوئد

یواخیم لوو و یان اندرسون ۱۱ بازیکن تیم‌های ملی آلمان و سوئد را معرفی کردند.

انقلاب در ترکیب آلمان برابر سوئد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی، تیم ملی آلمان که در نخستین بازی خود با نتیجه یک بر صفر برابر مکزیک شکست خورده بود از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در استادیوم المپیک شیفت سوچی به قضاوت شیمون مارسینیاک از لهستان به مصاف سوئدی می‌رود که در بازی اول خود برابر کره جنوبی به پیروزی رسیده است.

 

مانوئل نویر، آنتونیو رودیگر، جروم بواتنگ، جاشوا کیمیچ، یوناس هکتور، سباستین رودی، تونی کروس، توماس مولر، مارکو رویس، جولین دراکسلر و تیمو ورنر بازیکنانی هستند که با نظر یواخیم لوو ترکیب تیم ملی آلمان برابر سوئد را تشکیل می‌دهند.

ماتس هوملس به دلیل مصدومیت جای خود را به رودریگر داده و یوناس هکتور، سباستین رودی و مارکو رویس هم به ترتیب جانشین ماروین پلاتن‌هارت، سامی خدیرا، مسوت اوزیل شده‌اند تا مانشافت‌ها با چهار تغییر نسبت به بازی گذشته برابر مکزیک، امشب به مصاف سوئد بروند.

 

یان اندرسون هم روبین اولسن، آندریاس گرانکوئیست، ویکتور لیندلوف، مایکل لاستینگ، لودویگ آگوستینسون، سباستین لارسن، آلبین اکدال، ویکتور کلاسن، امیل فورسبرگ، مارکوس برگ و اولا تویوونن را به‌عنوان ۱۱ بازیکن تیم سوئد برای شروع دیدار برابر مانشافت‌ها انتخاب کرده است.

 

تنها تغییر تیم ملی سوئد نسبت به بازی اخیرشان برابر کره جنوبی در مسابقه امشب مقابل آلمان، حضور لیندلوف به جای پونتوس جانسون در خط دفاعی این تیم است.

دیدگاه‌ها