کد خبر : 1533140 | 02 تیر 1397 ساعت 22:04 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

کشمکش ادامه دار سرمربی انگلیس با رسانه ها

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس همچنان با رسانه های کشورش درگیر است.

کشمکش ادامه دار سرمربی انگلیس با رسانه ها

به گزارش "ورزش سه"، 3 روز قبل رسانه های انگلیس تصویری از استیو هالند دستیار گرت ساوتگیت منتشر کردند که ترکیب مورد نظر او را لو داد و ساوتگیت به این تصاویر واکنش نشان داده و مدعی شد رسانه ها نباید تنها برای انتشار اخبار به ضرر تیم ملی انگلیس کار کنند.

 

1313321

 

ساوتگیت گفت: "ما بارها در گذشته دیده ایم تیم هایی که از لحاظ رنکینگ فیفا پایین تر هستند قادر به غلبه بر تیم های بالاتر در جدول بوده اند پس ما وقتی می خواهیم در یک دیدار به میدان برویم هرگز فکر نمی کنیم که از قبل برنده هستیم. تمام تمرکز ما روی عملکرد تیمی است و ما یک گروه سالم از بازیکنان را در اختیار داریم که می خواهند به مردم انگلیس نشان دهند ما می توانیم تیم متفاوتی باشیم."

 

ساوتگیت در مورد لو رفتن ترکیب انگلیس بعد از اشتباه استیو هالند گفت: "من درک می کنم که رسانه ها علاقه دارند همه اخبار را منتشر کنند اما انتظار من این است که رفتار رسانه با هوادار متفاوت باشد زیرا اینگونه آنها باعث سود رساندن به رقبا خواهند شد.

 

من انتظار ندارم رسانه ها حامی تیم ملی انگلیس باشند اما آنها هم خواهان کسب موفقیت هستند. من آرامش خودم را حفظ می کنم اما 3 روز پیش از اولین دیدار ما  ترکیب مشخص شده بود اما من چیزی نگفته بودم چون برخی اتفاقات هست که از کنترل ما خارج است. "

دیدگاه‌ها