کد خبر : 1533365 | 03 تیر 1397 ساعت 20:10 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتگیت: گل پاناما نامید کننده بود

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس هنوز در مورد ترکیب تیمش مقابل بلژیک مردد است.

ساوتگیت: گل پاناما نامید کننده بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس عصر امروز با نتیجه 1-6 مقابل پاناما به برتری رسید و با توجه به اینکه صعود این تیم و بلژیک به مرحله بعد قطعی شده، دیدار پایانی تنها برای روشن شدن تکلیف سرگروه خواهد بود.

 

1313673

 

گرت ساوتگیت گفت: "من نه شروع بازی را دوست داشتم و نه انتهای بازی که گل خوردیم اما فکر نمی کنم حدفاصل وسط بازی و بین این 2 مقطع بازی مورد علاقه من انجام شد. هوش بالا و اعتماد به نفس باعث شد ما قادر به زدن این تعداد گل مقابل پاناما باشیم. ما می خواهیم حرکت خود را ادامه دهیم، بنابراین ما باید در مورد تیمی که می خواهیم مقابل بلژیک به میدان بفرستیم فکر کنیم.

 

دیدار برابر بلژیک ممکن است فرصتی برای بازیکنانی باشد که بازی به آنها نمی رسد اما همچنین ما علاقه داریم به روند کسب پیروزی ادامه دهیم پس تصمیم گیری شیرینی در انتظار من است.

 

زمانی که 0-5 پیش افتادیم به دنبال یک گل دیگر برای کسب صدرنشینی بودیم و به همین دلیل گل پاناما ناامید کننده بود اما عملکرد ما و لذت بردن از این فوتبال حاصل تلاش هفته های اخیر بوده و من اطمینان دارم مردم هم از این بازی لذت برده اند. ما همچنان در ضربات ایستگاهی نیز خطرناک ظاهر شدیم و دیدن بازی ما لذت بخش بود.

دیدگاه‌ها