کد خبر : 1533388 | 03 تیر 1397 ساعت 20:45 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد جادویی هوندا در جام جهانی

کیسوکه هوندا میانگین هر بازی یک تاثیر در گل، در بازی های جام جهانی را به ثبت رسانده است.

عملکرد جادویی هوندا در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن با گل کیسوکه هوندا از شکست گریخت و یک گام دیگر به صعود تاریخی نزدیک شد. این چهارمین گل هوندا در جام جهانی بود و رکورد تاریخی این بازیکن در جام جهانی را تداوم بخشید.

 

شماره 10 سابق آث میلان، 8 سال پیش و در اوج جوانی نخستین بازی اش برای ژاپن در جام جهانی را مقابل کامرون انجام داد. او در آن بازی گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند. در بازی سوم مرحله گروهی، هوندا گل نخست تیمش را مقابل دانمارک به زیبایی وارد دروازه سورنسن گلر معروف این تیم کرد و در پایان تورنمنت، این گل کاندیدای برترین گل جام شد.

 

 او 4 سال قبل نیز در برزیل موفق شد دروازه ساحل عاج را باز کند و به اولین ژاپنی تبدیل شود که در دو جام جهانی گلزنی کرده است. البته جام بیستم برای ژاپنی ها خوش یمن نبود و آن ها در گروهشان قعرنشین شدند.

 

هوندا در این بین 2 پاس گل نیز داد و در این جام جهانی نیز توانسته عملکرد فوق العاده ای از خود بر جای بگذارد. ستاره محبوب فوتبال ژاپن هفته گذشته یک پاس گل سه امتیازی در دیدار کلمبیا داد و امشب نیز گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا در 7 بازی برای ژاپنی ها، 7 تاثیر روی گل داشته باشد.

دیدگاه‌ها