کد خبر : 1533402 | 03 تیر 1397 ساعت 21:26 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

ژاپن نزدیک‌ترین آسیایی به یک هشتم

تیم ملی ژاپن با کسب یک امتیاز حساس دیدار با سنگال یک گام دیگر به صعود از مرحله گروهی نزدیک شد.

ژاپن نزدیک‌ترین آسیایی به یک هشتم

به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان شرق آسیا در دیداری سرنوشت ساز برابر نماینده آفریقا صف آرایی کردند و در نهایت توانستند با گل کیسوکه هوندا و  تاکاشی اینوی برابر سنگال به تساوی برسند و در آستانه صعود به مرحله بعدی قرار بگیرند.

 

ژاپنی ها هفته گذشته تیم قدرتمند کلمبیا را با 2 گل مغلوب کردند و حالا همراه با سنگال در صدر جدول قرار دارند. ژاپن و سنگال نیز از نظر امتیاز، تفاضل گل، گل زده و گل خورده یکسان هستند و تنها کارت زردهای کمتر شاگردان آکیرا نیشینو آن ها را صدرنشین کرده است.

 

از بین تیم های آسیایی عربستان تیم حذف شده رقابت ها است و امیدی به صعود ندارد. استرالیا یک امتیاز کسب کرده و کره جنوبی علی رغم عدم توفیق در کسب امتیاز، امیدوار به صعود است. تیم ملی کشورمان ایران نیز با کسب 3 امتیاز در رده سوم گروه مرگ قرار دارد و برای صعود باید از سد یاران کریستیانو رونالدو بگذرد. در چنین شرایطی تیم ملی ژاپن بهترین وضعیت را نسبت به هم قاره ای هایش دارد و البته باید توجه داشت که هیچ کدام از قدرت های جهان در گروه این تیم نیستند؛ درست مثل گروه عربستان.

 

حال در صورتی که دیدار امشب کلمبیا و لهستان با نتیجه تساوی به پایان برسد، یاران کیسوکه هوندا حتی در صورت شکست مقابل لهستان نیز به صعود امیدوار خواهند بود.

دیدگاه‌ها