کد خبر : 1533494 | 04 تیر 1397 ساعت 11:00 | 96K بازدید | 0 دیدگاه

ابراز تمایل قهرمان ایتالیا به بازیکن ایرانی استرالیا

یوونتوس دنیل ارزانی را می‌خواهد

دنیل ارزانی، فوتبالیست جوان و ایرانی‌الاصل استرالیا که با پیراهن سبز و طلایی ساکروها در جام جهانی به میدان رفته، مورد توجه باشگاهی بزرگ قرار گرفته.

یوونتوس دنیل ارزانی را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، ارزانی که پیش از این عنوان جوان‌ترین بازیکن جام جهانی 2018 را به خود اختصاص داده بود همچنان خبرساز است. این بار گزارش‌هایی منتشر شده که از ابراز تمایل غول باشگاهی ایتالیا، یوونتوس به این فوتبالیست جوان خبر می‌دهد.


این مهاجم  19ساله در اولین فصل حضورش در لیگ استرالیا با پیراهن ملبورن‌سیتی، درخشان ظاهر شد و حالا گفته می‌شود بعد از جام جهانی روسیه به احتمال بسیار زیاد به اروپا منتقل خواهد شد. باشگاه‌های اروپایی به سرعت دست به کار شده‌اند تا جوان بااستعداد استرالیایی را جذب کنند.


با اینکه ارزانی تا یک فصل دیگر با  ملبورن‌سیتی قرارداد دارد اما ممکن است باشگاه استرالیایی با دریافت مبلغی قابل توجه از قراردادش با او چشم‌پوشی کند. گفته می‌شود به خصوص باشگاه‌های هلندی به شدت مایل به استخدام مهاجم جوان و گلزن ساکروها هستند.


ولی بزرگترین باشگاهی که تا کنون خواهان به خدمت گرفتن ارزانی شده، یونتوس، قهرمان حال حاضر ایتالیا است. ساندی‌تایمز گزارش داده یوونتوس این فوتبالیست جوان را زیر نظر گرفته و ممکن است در فرصت نقل و انتقالات، او را به تورین منتقل کند.

 

1313832

 

علاوه بر قهرمان سری آ، اخیراً اعلام شد که بایرن لورکوزن بوندس‌لیگایی هم به جذب ارزانی تمایل دارد. این خبر وقتی مهم‌تر می‌شود که درنظر داشته باشیم لورکوزن در جذب وینگرهای استرالیایی سابقه داشته و رابی کروس زمانی در این تیم آلمانی بازی می‌کرده.  


با اینحال، بیشترین علاقه برای جذب ارزانی تا این لحظه از طرف باشگاه‌های هلندی ابراز شده و گفته می‌شود کمک‌مربی حال حاضر استرالیا، مارک فان بومل قصد دارد او را با خود به باشگاه پی‌اس‌وی آیندهوون ببرد. باشگاهی که فان بومل بعد از جام جهانی روسیه، سرمربی‌گری‌اش را به عهده خواهد گرفت.


ارزانی در دو بازی استرالیا در جام جهانی روسیه، به عنوان یار تعویضی به میدان رفته و کمی پیش از شروع جام جهانی، در یک بازی دوستانه مقابل مجارستان اولین گل ملی خود را برای ساکروها به ثمر رسانده.

دیدگاه‌ها