کد خبر : 1533536 | 04 تیر 1397 ساعت 14:22 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه رقابت رنار و کی‌روش بعد از جام جهانی

سرمربی فرانسوی تیم ملی مراکش نیز به احتمال زیاد با کارلوس کی روش رقابت خواهد داشت هرچند این رقابت برای انتخاب تیم جدید باشد.

ادامه رقابت رنار و کی‌روش بعد از جام جهانی

به گزارش" ورزش سه" تیم ملی مراکش امروز در آخرین بازی اش در جام جهانی امشب در بازی همزمان گروه B به مصاف تیم ملی اسپانیا می رود. هروه رنار سرمربی فرانسوی مراکش با وجود دو شکستی که همراه این تیم به دست آورد ممکن است بعد از مسابقات جام جهانی از این تیم جدا شود. گفته می شود مقصد بعدی این مربی فرانسوی یکی از دو تیم الجزایر و یا مصر باشد. البته رنار تا سال 2022 با تیم ملی مراکش قرارداد دارد اما به نظر می رسد با توجه به نتایج ضعیف مراکش در جام جهانی با وجود بازی های نسبتا خوبی که این تیم انجام داد در نهایت منجر  به قطع همکاری او و تیم مراکش شود.


رنار 49 ساله از سال 2016 هدایت تیم ملی مراکش را به عهده گرفت. او پیش از این در تیم های لیل، تیم ملی ساحل عاج، باشگاه سوشو و تیم ملی زامبیا سابقه مربیگری دارد. او مربی موفقی در عرصه ملی است و دو بار با تیم های زامبیا 2012 و تیم ملی مراکش 2016 به مقام قهرمانی در رقابت های جام ملت های آفریقا را به دست آورده است که افتخار بزرگی به حساب می آید. با توجه به اینکه گفته می شود تیم الجزایر همچنین علاقمند به خدمت گرفتن کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران است، رقابت این دو مربی یعنی رنار و کی روش بعد از جام جهانی هم ادامه خواهد داشت. این دو در جام جهانی و در بازی اول ایران و مراکش رقابتی جدی با هم روی نیمکت داشتند و در نهایت حتی در یک صحنه نیز نزدیک بود یک درگیری بین آن ها اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها