کد خبر : 1533570 | 04 تیر 1397 ساعت 17:52 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات زیاد در ترکیب روسیه و اروگوئه

استانیسلاو چرچسوف با سه و اسکار تابارز با چهار تغییر ترکیب روسیه و اروگوئه را اعلام کردند.

تغییرات زیاد در ترکیب روسیه و اروگوئه

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی روسیه و اروگوئه که با دو برد متوالی صعودشان از گروه A جام جهانی 2018 به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کردند، از ساعت 18:30 امروز در استادیوم سامارا آرنا به قضاوت مالانگ دیدیو از سنگال مقابل هم قرار می‌گیرند تا تیم صدرنشین این گروه را مشخص کنند.

 

ایگور آکنیف، ایلیا کوتپوف، سرگئی ایگناشویچ، ایگور اسمولینکوف، فدور کودریاشف، یوری گازینسکی، رومن زوبنین، الکساندر سامدوف، الکسی میرانچوک، دنیس چریشف و آرتم ژیوبا 11 بازیکنی هستند که با نظر استانیسلاو چرچسوف ترکیب تیم ملی روسیه را تشکیل می‌دهند.

 

فرناندو موسلرا، سباستین کوتس، دیگو گودین، مارتین کاسرس، لوکاس توریرا، ماتیاس وسینو، رودریگو بنتانکور، ناهیتان ناندز، دیگو لاکسالت، لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی نیز نفرات منتخب اسکار تابارز برای تیم ملی اروگوئه در شروع بازی با روسیه هستند.

 

روسیه در این مسابقه ماریو فرناندس، یوری ژیرکوف و الکساندر گولوین که سه بازیکن اصلی در دیدار اخیرش بودند را روی نیمکت دارد و به جای آنها ایگور اسمولینکوف، الکسی میرانچوک و فدور کودریاشف بازی می‌کنند.

 


اما اروگوئه با چهار تغییر به مصاف روسیه آمده که خوزه ماریا خیمنز، گیرمو وارلا، کارلوس سانچس، کریستین رودریگز نسبت به بازی گذشته‌شان با عربستان در ترکیب نیستند و سباستین کوتس، لوکاس توریرا، ناهیتان ناندز و دیگو لاکسالت از ابتدا به میدان می‌روند که خیمنز به علت مصدومیت جزو نیمکت‌نشینان نیز دیده نمی‌شود.

دیدگاه‌ها