کد خبر : 1533820 | 05 تیر 1397 ساعت 10:33 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

توهیر: مردم اندونزی بلیت بخرند، دلگرم می‌شویم

شروع بلیت فروشی بازی‌های آسیایی از هفته آینده

بلیت فروشی مسابقات رشته های مختلف بازی های آسیایی 2018 از هفته آینده آغاز می شود.

شروع بلیت فروشی بازی‌های آسیایی از هفته آینده

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمتر از ۲ ماه به شروع بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا زمان باقی است، مسئولان برگزاری این رقابتها اعلام کردند از یک هفته آینده فروش بلیت این مسابقات به صورت آنلاین و غیر آنلاین آغاز خواهد شد.


پیش از این مسوولان برگزاری این رقابتها اعلام کرده بودند که 30 ژوئن بلیت فروشی آغاز خواهد شد. براساس مقررات در نظر گرفته شده و برای جلوگیری از سوء استفاده هر شخص هنگام خرید بلیت موظف به ارائه کارت شناسایی معتبر است.


هر کس می تواند با ارائه یک کارت شناسایی چهار بلیت تهیه کند. همچنین قیمت بلیت به صورت آنلاین و غیر آنلاین یکسان است؛ اما برای خارجی ها قیمت ها 20 درصد گران تر است.


اریک توهیر، مدیر تیم میزبانی بازیهای آسیایی 2018 به جاکارتا پست گفت: ما منتظر هستیم که مردم با خرید بلیت این رقابتها حمایت خود را نشان داده و از تماشای مسابقات لذت ببرند.


 او گفت: تیم برگزار کننده این رقابتها تمام تلاش خود را می کند که همه چیز طبق برنامه پیش برود همانطور که تا این لحظه این اتفاق رخ داده است.


 توهیر تاکید کرد که خرید بلیت از سوی مردم باعث دلگرمی مسوولان این بازیها و نشان دهنده علاقه مردم اندونزی به برگزاری رویدادهای ورزشی بزرگ است.


هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی با حضور 45 کشور آسیایی برگزار می شود.

دیدگاه‌ها