کد خبر : 1534084 | 06 تیر 1397 ساعت 10:42 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم کیانوش محترم؛ اما او رقیب من نیست

مرادی: چرا نباید داخل ایران رکورد بزنم؟

قهرمان دسته 94 کیلوگرم وزنه برداری جهان گفت: تغییر وزن کیانوش رستمی و آمدنش به دسته 94 کیلوگرم تصمیمی است که خود کیانوش گرفته و باید به آن احترام بگذاریم.

مرادی: چرا نباید داخل ایران رکورد بزنم؟

به گزارش "ورزش سه"، رکوردگیری نهایی از ملی پوشان وزنه برداری همزمان با هفته اول لیگ برتر در سالن وزنه برداری آزادی در جریان است. از میان چهره های شاخص حاضر در اردوی تیم ملی فعلا فقط سهراب مرادی توانسته رکوردهای بالایی را ثبت کند. این وزنه بردار اصفهانی در دسته 94 کیلوگرم توانست هم در یکضرب و هم در دوضرب وزنه هایی بالاتر از رکورد جهان را مهار کند تا بار دیگر آمادگی خود را به رخ تمامی حریفان داخلی و خارجی اش بکشد.


سهراب مرادی که خودش را برای حضور در بازی های آسیایی و سپس مسابقات جهانی آماده می کند، بعد از درخشش در هفته اول لیگ وزنه برداری و رکوردهایی که تحسین همگان را به همراه داشته، صحبت هایی را مطرح کرد. 


چرا نباید در لیگ بالاتر از رکورد جهان بزنم؟


همانطور که می دانید من از اسفندماه سال گذشته استارت تمرینات خودم را زدم و شبانه روزی تمرین می کنم. در این مدت خدا را شکر مصدومیت سراغم نیامد و توانستم رکوردهای خوبی را ثبت کنم. دیروز هم در مسابقات لیگ و انتخابی تیم ملی عملکرد خوبی داشتم و امیدوارم این رکوردها را بتوانم در بازی های آسیایی تکرار کنم. به هر حال من شبانه روزی در اردو بودم که به این وزنه ها برسم. اگر در لیگ نتوانم این وزنه ها را بزنم، پس کجا باید بزنم؟ این کار را کردم تا در بازی های آسیایی با شهامت بیشتری پشت وزنه ها قرار بگیرم. 


جای مدال آسیایی در کارنامه ام خالی است


در بازی های آسیایی اولین هدفم کسب مدال طلا است چون تا به حال در این بازی ها به مدال طلا نرسیدم و جای آن در کارنامه ام خالی است. اگر شرایطم خوب بود، قطعا برای شکستن رکورد جهان هم تلاش می کنم تا رکورد جدیدی به نام ایران ثبت شود. 


کیانوش رستمی رقیب من نیست!


تغییر وزن کیانوش رستمی و آمدنش به دسته 94 کیلوگرم تصمیمی است که خود کیانوش گرفته و باید به آن احترام بگذاریم. من چیزی نمی توانم در این باره بگویم. فقط امیدوارم کیانوش بتواند مثل دسته 85 کیلوگرم در وزن جدید هم بدرخشد. نمی توانید بگویید کیانوش رستمی رقیب من شده چون در وزنه برداری رقیب هر ورزشکاری میله، صفحه و وزنه ها هستند. مهم این است که هر کسی چه وزنه ای را بالای سر می برد.

 
فعلا به پاداش فکر نمی کنم


درباره پاداش فعلا نمی خواهم صحبتی کنم. اول از همه من باید کارم را درست انجام دهم و با کسب مدال طلا و رکوردشکنی دل مردم را شاد کنم. بعد از آن مطمئنم که رییس کمیته ملی المپیک و همچنین رییس فدراسیون خودشان ارزش این کار را متوجه می شوند. اول از همه باید تمرکزم روی کار خودم باشد. 


درگیر حاشیه شوم، اعصابم به هم می ریزد


دنبال حاشیه نیستم و فقط می‌خواهم به هدف‌هایی که دارم برسم. من تمام زندگی‌ام را در ورزش گذاشتم بنابراین می‌خواهم به هدف‌ها و آرزوهایم برسم. به نظرم این که بتوانم موفقیت‌هایم را تکرار کنم خیلی مهم‌تر است. کارم همین است که درست تمرین کنم. بخواهم درگیر حاشیه شوم اعصاب و تمرکزم به هم می‌ریزد و بهتر است تمرین کنم.

دیدگاه‌ها