کد خبر : 1534118 | 06 تیر 1397 ساعت 12:13 | 145.9K بازدید | 0 دیدگاه

تصویر جنجالی از بازی آرژانتین

سمپائولی برای تعویض از مسی اجازه خواست؟

درحالیکه آرژانتین توانست به دور یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی صعود کند، اما به نظر اوضاع این تیم همچنان خوب نیست.

سمپائولی برای تعویض از مسی اجازه خواست؟

به گزارش "ورزش سه"، مشکل اصلی این تیم را می‌توان نیمکتش ارزیابی کرد که شخصیت و صلابت لازم برای هدایت ستاره های بزرگ را ندارد. پیش از دیدار با آرژانتین شایعاتی مبنی بر اینکه رختکن تیم علیه سمپائولی ، گروهی تشکیل داده اند و خواستار اخراج سرمربی تیمشان هستند شنیده می‌شد، هر چند که این اتفاق در نهایت رخ نداد. ولی به نظر سمپائولی قدرت لازم برای هدایت تیم را ندارد و این لیونل مسی است که در حقیقت مربی فعلی آرژانتین است.

 

در حالی که ده دقیقه به پایان دیدار شب گذشته آرژانتین مقابل نیجریه باقی مانده بود، بازی با تساوی 1-1 ادامه می‌یافت. آرژانتین با این نتیجه حذف می‌شود و نیاز به حمله داشت. نیکولاس تالیافیکو، مدافع چپ آژاکس از زمین بیرون رفت و به جای او، سرخیو آگوئرو به میدان فرستاده شد. با این حال، دقایقی پیش از این تعویض، تصویری از سمپائولی منتشر شده که نشان می‌دهد او از مسی اجازه تعویض می‌خواهد.

 

 

 

1314622

 

سرمربی آرژانتین رو به مسی می‌کند و می‌گوید:" چه کار باید کنم؟ آگوئرو را به زمین بفرستم؟"

 

به نظر می‌رسد مسی اجازه این تعویض را صادر کرده و دقایقی بعد سرخیو آگوئرو به زمین آمد. آرژانتین موفق شد توسط روخو گل برتری را بزند و به دور بعد صعود کند ولی این سوال ذهن فوتبال دوستان را مشغول کرده که آیا مسی تیم ملی آرژانتین را هدایت می‌کند؟

دیدگاه‌ها