کد خبر : 1534534 | 07 تیر 1397 ساعت 22:15 | 44.2K بازدید | 0 دیدگاه

گریزمان آرژانتینی ترین بازیکن فرانسه !

آرژانتین به‌عنوان تیم دوم گروه D جام جهانی صعود کرد و در یک هشتم نهایی باید با فرانسه روبه‌رو شود. یاران مسی که در مرحله گروهی به دردسر افتادند شنبه بازی سختی دارند و رسانه‌های آرژانتین به محض مشخص شدن این قرعه سراغ بررسی حریف رفتند.

گریزمان آرژانتینی ترین بازیکن فرانسه !

به گزارش "ورزش سه" ، کلارین و لاناسیون، دو روزنامه مهم این کشور به ترتیب از تیترهای «تیم پرستاره» و «نسل طلایی» برای معرفی فرانسه استفاده کردند، ولی در سطور بعدی این تمجیدها به تدریج رنگ باخت.


رسانه‌های آرژانتین هم مثل رسانه‌های فرانسه از نمایش تیم دشان در مرحله گروهی چندان راضی نیستند ولی در ظرفیت این تیم اتفاق نظر دارند، به طوری که کلارین نوشت: «دشان مجموعه‌ای از بازیکنان نخبه را در اختیار دارد، ستاره‌هایی که یک صورت فلکی تشکیل می‌دهند».


لاناسیون که در یک اینفوگرافی امباپه و مسی را مقایسه کرده، ادامه داده است: «فرانسه در کنار بلژیک و کرواسی یکی از سه نسل طلایی حاضر در جام جهانی روسیه است.»


اوله به ظرفیت هجومی فرانسه اشاره کرده و اوله گزارش مفصلی از گریزمان دارد که او را «آرژانتینی‌ترین بازیکن فرانسه» نامیده است. بازیکن دیگری که مورد توجه این روزنامه قرار گرفته، انگولو کانته است که او را «ساعت کوچک» نامیده، چرا که هافبک چلسی تلاش خستگی‌ناپذیری در میانه زمین دارد.


کلارین هم در تمجید از هافبک دفاعی فرانسه به فرمولی اشاره کرده که در زمان حضور او در لستر مشهور شده بود: «شما می‌توانید با مهاجمانی که دوست دارید و یک دروازه‌بان یک تیم بسازید، بقیه کارها را کانته انجام می‌دهد!»


کلارین به قیمت بالای ستاره‌های فرانسه و لاناسیون به نیمکت پربار این تیم اشاره می‌کند، با این حال آنها نسبت به هماهنگی و کار تیمی فرانسه تردیدهایی دارند.


کلارین نمایش فرانسه مقابل دانمارک را «فاجعه‌بار» نامیده و اضافه کرده: «تیم ملی فرانسه را به دو صورت می‌توان بررسی کرد. این تیم از ستاره‌های بین‌المللی زیادی تشکیل شده، ولی اکثر آنها برای نخستین بار یک تورنمنت بزرگ بین‌المللی را تجربه می‌کنند و در حالی سرگروه شدند که درخشش زیادی نداشتند.»


لاناسیون انتقادات از این تیم را منطقی دانست و اضافه کرد: «نمایش فرانسه مثل آرژانتین تردیدهای زیادی را به‌وجود آورده. این تیم استرالیا را با عذاب زیادی شکست داد، مقابل پرو یک گل زد و بعد عقب نشست و مقابل دانمارک هم به جای اینکه دنبال پیروزی باشد به تساوی راضی شد تا سرگروهی را حفظ کند.»


این روزنامه ادامه داده: «در حمایت این تیم شوری دیده نمی‌شود و مقابل تیم‌هایی که فشرده دفاع می‌کنند مشکل دارد. همچنین سبک بازی فرانسه تا حدود زیادی قابل پیش‌بینی است. در میان تمام مدعیانی که ممکن بود آرژانتین در یک هشتم نهایی با آنها روبه‌رو شود، فرانسه یکی از آنهاست که چیز زیادی نشان نداده. انگلیس و بلژیک خط حمله پرقدرتی دارند و برزیل هم حملات برق‌آسایی دارد.»


لاناسیون معتقد است: «مثلث کانته، واران و اومتیتی قلب دفاع مستحکمی ساخته، ولی نفوذهای لوکاس هرناندز در سمت چپ می‌تواند به مسی فضای خوبی بدهد، در صورتی که او به کنار زمین متمایل شود.»


اوله هم روی مدافعان کناری فرانسه تاکید دارد و نوشته: «بازیکنان جوانی مثل پاوارد و هرناندز گزینه‌های مستحکمی نشان نداده‌اند.»

دیدگاه‌ها