کد خبر : 1534556 | 08 تیر 1397 ساعت 00:29 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

با دو گل مشابه؛

تونس 2 پاناما 1؛ بازی حیثیتی به نفع نماینده آفریقا

تونسی ها توانستند در دیداری تشریفاتی تیم ملی پاناما را از پیش رو بردارند.

تونس 2 پاناما 1؛ بازی حیثیتی به نفع نماینده آفریقا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پاناما و تونس برگزار کننده آخرین بازی از مرحله گروهی جام جهانی 2018 بودند. دو تیمی که با شکست برابر قدرت های این گروه خیلی زود از جام کنار رفتند و دیدار پایانی را نیز برای اعاده حیثیت و البته کسب مقام سوم گروهی برگزار کردند.

 

این بازی در ورزشگاه شهر سارانسک، همان استادیومی که بازی ایران و پرتغال در آن برگزار شد، به انجام رسید. داور بازی نیز نواف شکرالله بحرینی بود و داورانی از بحرین، قطر و الجزایر او را در قضاوت مسابقه یاری می رساندند. همچنین تیمی از پرتغال، مکزیک، قطر و برزیل وظیفه ویدئو چک را برعهده داشتند.

 

 

ترکیب تیم ملی پاناما:


خایمه پندو، رومن تورس، فیدل اسکوبار، آدولفو ماچادو، لوییس اوایه، گابریل گومس، آنیبال گودوی، ریکاردو آویلا، ادگارد بارسناس، خوسه لوئیس رودریگس و گابریل تورس


سرمربی: هرنان داریو گومز

 

1315125

 

ترکیب تیم ملی تونس:


ایمن المثلوثی، رامی البدوی، یاسین مریاح، حمدی النقاز، اسامه الحدادی، الفرجانی ساسی، الیاس السخیری، غیلان الشعلالی، فخرالدین بن یوسف، نعیم السلیتی و وهبی الخزری


سرمربی: نبیل معلول

 

1315124

 

تونسی ها با چینش 433 وارد زمین شدند اما نماینده قاره آمریکا سیستم 451 را داشت و تنها گابریل تورس را در خط حمله می دیدند.

 

در این بازی توپ و میدان در اختیار تونسی ها بود و آن ها بیش از 60 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند. همچنین ثبت 15 ضربه به دروازه نشان می دهد که این تیم آفریقایی عملکردی بهتر نسبت به پاناما داشت.

 

1315126

 

اما نخستین گل مسابقه برای پانامایی ها بود. یک دو رومن تورس و رودریگز در نهایت به ضربه رودریگز ختم شد و پس از برخورد به مدافع تونس تبدیل به گل شد.

 

اما تونس در نیمه دوم به بازی برگشت و توانست 2 بار دروازه پاناما را باز کند. خزری مهاجم نوک این تیم از سمت راست محوطه جریمه پاسی به نزدیکی دروازه ارسال کرد و فخرالدین بن یوسف وینگر راست تونس دروازه پندو را گشود.

 

1315127

 

در دقیقه 66 نیز وهبی خزری نمایش خوبش را تکمیل کرد و توانست گلزنی کند. گل دوم تونس نیز شباهت عجیبی به گل اول داشت. آن ها بازهم از داخل محوطه جریمه مهاجم را صاحب توپ کردند و او در مقابل دروازه خالی قرار گرفت.

 

پاناما که برای نخستین بار در این مسابقات حاضر می شد نتوانست امتیازی کسب کند و تنها 2 گل در این بازی ها به ثمر رساند. تونس نیز با سه امتیاز پایین تر از بلژیک و انگلستان قرار گرفت.

 

1315128

دیدگاه‌ها