کد خبر : 1534558 | 07 تیر 1397 ساعت 23:47 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

پکرمن: عمیقا نگران مصدومیت خامس هستم

خامس رودریگز، ستاره کلمبیا دقیقه 30 بازی امروز برابر سنگال به دلیل مصدومیت تعویض شد.

پکرمن: عمیقا نگران مصدومیت خامس هستم

به گزارش "ورزش سه"، خامس که مصدوم به بازی ها رسیده بود، نتوانست نیمه اول دیدار مقابل سنگال را به اتمام برساند و جای خود را به موریل داد.

او به قدری ناراحت بود که مستقیما راهی رختکن شد ولی در نیمه دوم کنار زمین حضور داشت و هم تیمی هایش را حمایت می کرد. هنوز مشخص نیست که خامس به بازی با انگلیس در یک هشتم نهایی خواهد رسید یا خیر.

 

 

1315072

 

 

خوسه پکرمن، سرمربی کلمبیا در مورد وضعیت خامس گفت:« چیزی که می توانم بگویم این است که عمیقا بابت مصدومیت خامس ناراحت و نگرانم. این وضعیت دشواری برای تیم است.

نمی خواستم در این مورد در نشست خبری صحبت کنم چون مسائل دیگر را تحت الشعاع خود قرار می داد. خامس در بازی قبلی برابر لهستان کمی دچار کوفتگی شده بود اما چیز خاصی نبود و مانع حضورش در بازی امروز نمی شد. او در روزهای گذشته به خوبی و بدون مشکل تمرین کرده بود. او همه بخش های تمرین را انجام داد و ضربه آزاد و پنالتی هم کار کرد.

خامس دیروز کوچکترین نشانه ای از مصدومیت را در خود نداشت و کاملا آماده بازی بود. در حال حاضر باید صادقانه بگویم که نمی دانم وضعیت مصدومیت او چگونه است. فعلا اطلاعات دقیقی ندارم و باید صبر کنیم تا تیم پزشکی نظر خود را اعلام کند.»

 

 

دیدگاه‌ها