کد خبر : 1534700 | 08 تیر 1397 ساعت 20:23 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: کافیست به کارنامه لیونل مسی نگاه کنید

دیده دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه نسبت به توانایی های لیونل مسی به بازیکنانش هشدار داد.

دشان: کافیست به کارنامه لیونل مسی نگاه کنید

به گزارش "ورزش سه"، فردا تیم ملی فرانسه در شرایطی به مصاف آرژانتین می رود که بسیاری پیش از جام فکر می کردند آلبی سلسته در گروه خود صدرنشین خواهد شد اما آنها بعد از کرواسی دوم شدند تا فینالی زودرس در مرحله یک هشتم شکل گیرد.

 

دیدیه دشان گفت: "مسی، مسی است و کافیست تنها به آمار او نگاه کنید؛ 65 گل در 127 مسابقه که این کارنامه رک و بی پرده است. من امیدوارم ما بتوانیم مسی را مهار و خنثی کنیم اما او حتی در کوچک ترین موقعیت نیز می تواند تفاوت ها را ایجاد کند.

 

1314739

 

هنگامی که شما مقابل آرژانتین و مسی بازی می کنید، دست کم برای محدود کردن تاثیر آنها چند راه وجود دارد اما آرژانتین تیمی بسیار با تجربه است. ما در مورد مسی صحبت می کنیم، اما ماسکرانو نیز تجربه زیادی دارد. ما تعدادی زیادی بازیکن بی تجربه داریم که این بهانه جویی نبوده و عین واقعیت است اما ما به هر حال فردا برای رقم زدن اتفاقات به نحو احسن به میدان خواهیم رفت."

 

تیم ملی فرانسه از 3 مدافع به نام های لوکاس هرناندز، ساموئل اومتیتی و رافائل واران که در لالیگا بارها مقابل یا کنار مسی بازی کرده اند بهره می برد، دشان در این رابطه گفت: "امیدوارم فردا حس کنم این یک حسن است اما من مطمئن نیستم که این موضوع یک مزیت است، اما به هر حال مضر هم نیست.

 

مسی در اسپانیا بازی می کند، ما می دانیم که او قادر به ایجاد تفاوت ها در بازی است ولی اما اگر شما در برابر او بازی کرده باشید، شاید از کارهایی که مسی در زمین تکرار می کند، آگاهی داشته باشید. اما مسی با استعدادش مسی شده و ممکن است تفاوت ها را با کمترین کار در زمین ایجاد کند زیرا او غیر قابل پیش بینی است."

دیدگاه‌ها