کد خبر : 1534714 | 08 تیر 1397 ساعت 21:25 | 273K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه آرزو داشتم سرمربی تیم ملی آرژانتین باشم؛

بالاخره آنچه بین لئو مسی و سامپائولی گذشت فاش شد

خورخه سامپائولی در آستانه دیدار برابر فرانسه در مورد شایعات اخیر در خصوص لیونل مسی صحبت کرد.

بالاخره آنچه بین لئو مسی و سامپائولی گذشت فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار آرژانتین مقابل نیجریه در صحنه ای به نظر می رسید سامپائولی در حال دستور گرفتن از لیونل مسی برای تعویض سرخیو آگوئرو بود اما سرمربی آلبی سلسته این موضوع را تکذیب کرده و واقعیت رخ داده را فاش کرد.

 

شرایط سامپائولی روی نیمکت: "عملکرد من بر اساس نتیجه دیدار برابر تیم ملی فرانسه مشخص خواهد شد و اگر ما قادر به غلبه بر آنها باشیم من یک سرمربی باکیفیت و اگر ببازیم یک سرمربی ضعیف محسوب می شوم."

 

1314623

 

تمرین برای ضربات پنالتی: "این اتفاق در تمرینات رخ می دهد و امروز ما شرایط بازیکنان مختلف که موقعیت زدن ضربه در پنالتی ها را داشتند را مورد بررسی قرار دادیم اما در دیدار مقابل شیلی در کوپا آمریکا نیز این اتفاق رخ داده بود."

 

اجازه گرفتن از مسی در مورد تعویض آگوئرو: "من چنین صحنه ای را در ذهن ندارم اما من در مورد تمامی مسائل با بازیکنان صحبت می کنم و معتقدم نباید در عموم در این رابطه صحبت کرد.

 

ما در تمرینات در مورد لحظات و موقعیت های مختلف کار کرده ایم و من فقط به لیونل مسی گفتم که قرار است طرح تیمی تغییر یافته و چون در حال حذف شدن هستیم با تعداد نفرات بیشتری حمله کنیم."

 

دیدار برابر فرانسه: "تمامی جنبه ها باید مورد توجه قرار بگیرند اما ما سعی کردیم با اعتماد به نفس و ظرافت همه چیز در تمرینات را مورد توجه قرار دهیم اما فراتر از همه چیز، قدرت ذهنی بالا به شما اجازه درخشش در چنین دیدارهای حساسی را می دهد.

 

ویژگی های رقیب: "بزرگ ترین نگرانی در مورد تیم ملی فرانسه فراتر از میانگین سنی، توانایی بالای بازیکنان این تیم است زیرا تیم ملی فرانسه ترکیبی هراس انگیز مملو از بازیکنان تعیین کننده دارد.

 

قدرت انتقال بالا، در اختیار داشتن یک مربی با قدرت ایجاد شرایط مساعد در خط دفاعی، سرعت بالا، رسیدن به دروازه با 3 یا 4 ضربه و کار کردن برای مدتی طولانی زیر نظر دیدیه دشان، فرانسه را تبدیل به تیمی قدرتمند کرده است.

 

1315308

 

آرزو می کنم بازیکنانم با شور و اشتیاق فراوان فوتبالی خوب ارائه دهند زیرا اگر قرار باشد عملکرد تیمی خوب نباشد بازی فیزیکی خواهد شد که به نفع ما نیست. من به توانایی های بازیکنانم برای مدیریت کردن چنین دیدارهایی اطمینان کامل دارم و اگر ما زمان و فضا را مدیریت کنیم، شرایط برای فرانسه بسیار دشوار خواهد بود."

 

آینده سامپائولی: "من همیشه آرزو داشتم سرمربی تیم ملی آرژانتین باشم که این اتفاق رخ داد و حالا هر روز برای ایده هایم مبارزه خواهم کرد."

دیدگاه‌ها