کد خبر : 1534743 | 08 تیر 1397 ساعت 22:34 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرناندو سانتوس:

پرتغال به کریستیانو رونالدو وابسته نیست

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال باز هم تاکید کرد این تیم به کریستیانو رونالدو وابسته نیست.

پرتغال به کریستیانو رونالدو وابسته نیست


به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال باید در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف اروگوئه برود و سانتوس معتقد است این دیدار نبرد بازیکنان بزرگ خصوصا در میانه میدان خواهد بود.

 

1312966

 

سانتوس گفت: "باید تکرار کنم، من همیشه این سوال را درک می کنم. همه می دانند که ما به همه بازیکنانمان وابسته هستیم.  ما یکی از بهترین ها را در جهان داریم، اما اگر از من بپرسید به لوئیس سوارز یا ادینسون کاوانی اشاره می کنم و شما می توانید همین سوال از سرمربی اروگوئه را بپرسید زیرا آنها نیز بازیکنان بزرگی دارند.

 

این تیم است که باید بازی کند و اگر رونالدو تنها بازی کند، ما حذف خواهیم شد و باید به عنوان یک تیم قوی باشیم. بسیار دشوار است که به یک بازیکن تکیه کنید. حتی اگر این بازیکن 3 گل به ثمر برساند، شما نیاز به حمایت از یک تیم کامل دارید. این دیدار بین دو تیم با کیفیت بالا خواهد بود.

 

شما به بازیکنان میانه میدان نگاه کنید می بینید بازیکنان بزرگ که در لیگ های اروپایی هستند به میدان خواهند رفت؛ یکی برای یوونتوس، یکی برای اینتر، یکی برای PSG و دیگری برای بارسا. ما در مورد تیم های بزرگ و بازیکنانی مهم صحبت می کنیم. امیدوارم تیم ما خوب باشد و بعد از آن رونالدو تفاوت ها را ایجاد کند.

 

این دیدار، مسابقه بین دو تیم قدرتمند است و شما تیم هایی را می بینید که با ارائه بهترین بازی های خود برنده می شوند. من فکر می کنم پرتغال برنده این دیدار خواهد شد، اما اروگوئه هم تیمی بسیار قوی است."

دیدگاه‌ها