کد خبر : 1534783 | 09 تیر 1397 ساعت 09:53 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتگیت: من برای بازی‌های بزرگ روی نیمکت هستم

گرت ساوتگتیت، سرمربی تیم ملی انگلیس معتقد است که جو نه چندان مناسبی که در تیم ملی انگلیس به وجود آمده بود، سرانجام پایان یافت و این موضوع به نفع او و شاگردانش است.

ساوتگیت: من برای بازی‌های بزرگ روی نیمکت هستم

به گزارش "ورزش سه"، ساوتگیت در جریان دیدار مقابل بلژیک به 8 بازیکن اصلی خود استراحت داد و تیمش 1-0 مغلوب بازی شد. آنها باید به مصاف کلمبیا در دور بعد بروند و حال ساوتگیت مدعی شد که از بین رفتن این جو، به تیمش خیلی کمک خواهد کرد.

 

 

1313673

 

 

او گفت:" فکر می‌کنم در دور بعد رقابت ها، به هر کسی بازی دهیم، مطمئنا به او ایمان داریم که توانایی انجام کارهای بزرگ را دارد. ولی باید تصمیمی بگیریم که به کل تیم کمک کند و این کاری است که در پی انجام آن هستیم. البته که اگر پیروز نشویم، مردم هر چه می‌خواهند راجع به بازی بلژیک به من می‌گویند ولی به نظر من، کار درستی بود و تصمیم درستی گرفتم.

 

شاید باید روی خودم بیشتر فشار بگذارم و شاید هم نه. به این موضوع خیلی اهمیتی نمی‌دهم. مهم ترین چیز برای من این است که در بهترین شرایط فیزیکی باقی بمانم. فکر نمی‌کنم از لحاظ روحی و روانی چیزی از دست بدهم زیرا ما مقابل بلژیک تغییر ترکیب داده ایم و با تیم اصلی نبودیم. بنابراین وارد یک بازی خواهیم شد که قضاوت ها راجع به ما تند خواهد بود. من برای همین اینجا هستم. می‌خواهیم چنین بازی‌هایی را ببریم. بردن اولین بازی در مرحله حذفی پس از 12 سال بسیار هیجان انگیز است."

دیدگاه‌ها