کد خبر : 1534917 | 09 تیر 1397 ساعت 16:37 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

روزی که ایسکو باعث شگفتی هیه‌رو شد !

سرمربی حال حاضر تیم ملی اسپانیا می‌گوید ایسکو با استعدادترین بازیکن ماتادورها است و در حال حاضر ارزش بالایی دارد.

روزی که ایسکو باعث شگفتی هیه‌رو شد !

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا عصر فردا در مسکو به دیدار تیم ملی روسیه می‌رود و اولین مسابقه خود در مرحله حذفی جام جهانی را برگزار می‌کند.


نکته جالب توجه در این بین وجه تشابه هیه‌رو و لوپتگی است. این دو مربی اعتقاد فراوانی به ایسکو دارند و هافبک رئال مادرید یکی از ستاره‌های هر دو مربی به حساب می‌آید. ایسکو در سه مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی به صورت فیکس برای لاروخا به میدان رفت و در هر دیدار 90 دقیقه برای اسپانیا بازی کرد.


فرناندو هیه‌رو در ماه اکتبر مصاحبه‌ای با سایت گل انجام داد و گفت: یک دهه پیش به من گفتند که استعدادی در مالاگا وجود دارد. ایسکو در آن زمان 15 ساله بود و اظهار نظر در رابطه با این بازیکن سخت‌تر از هر زمانی به حساب می‌آمد. من به کمپ لاریوخا رفتم تا این بازیکن را ببینم. به طور معمول وقتی به بازیکنی می‎‌رسید از خودتان می‌پرسید که استعداد این بازیکن در کجاست؟ اما من بعد از 10 دقیقه دیدن ایسکو، زمین را ترک کردم و همه چیز را در رابطه با او دیدم.

 


هم‌چنین هیه‌رو، مدافع اسبق رئال مادرید قبل از به دست گرفتن هدایت اسپانیا در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود: بیشترین امتیازات رئال با حضور ایسکو به دست آمده است. او باید بیشتر بازی کند و احساس کند که اهمیت دارد و احساس اعتماد به نفس خود را به دست آورد. حال باید فکر کنیم رئال مادرید چند سال قبل برای استخدام وی 32 میلیون یورو پرداخت کرد و باید دید او در حال حاضر چه ارزشی دارد؟

 

دیدگاه‌ها