کد خبر : 1534928 | 09 تیر 1397 ساعت 18:02 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

تبعید دوباره ایگواین به نیمکت (عکس)

ستاره خط حمله آلبی سلسته بعد از یک بازی مجددا جزو نفرات ذخیره تیمش قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، گونسالو ایگواین که در سال‌های اخیر همواره جزو برترین گلزنان سری A ایتالیا بوده، در فصل اخیر هم با ۱۶ گل و ۶ پاس گل عملکرد نسبتا خوبی از خود بر جای گذاشت و یکی از نفرات اصلی یوونتوس محسوب می‌شد، حالا در تیم ملی آرژانتین شرایط مطلوبی ندارد و در سه بازی از چهار مسابقه این تیم نیمکت‌نشین شده است.

 

ایگواین در دو مسابقه ابتدایی مرحله گروهی جام جهانی برابر ایسلند و کرواسی که با تساوی و شکست آرژانتین هم همراه بود، به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد ولی به دلیل نیاز مبرم این تیم به سه امتیاز بازی با نیجریه، جزو ۱۱ نفر اصلی بود که به طور کامل در زمین حضور داشت، اما باز هم نتوانست گلزنی کند.

این مهاجم ۳۰ ساله برخلاف چهار سال قبل که آرژانتین به نایب قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ رسید و جزو ترکیب آلبی سلسته در آن مسابقات بود، بعد از دو بازی نیمکت‌نشینی در مرحله گروهی و یک حضور ثابت، امروز در دیدار مرحله یک هشتم تیمش برابر فرانسه مجددا در لیست نفرات ذخیره دیده می‌شود.

 

آرژانتین در سه بازی گذشته جام جهانی نمایش هجومی خوبی نداشته و ایگواین هم در بازی قبل تیمش برابر نیجریه نتوانست در امر گلزنی موفق باشد که همین موضوع احتمالا در نیمکت‌نشینی دوباره او تاثیرگذار بوده است.

 

1315584

 

دیدگاه‌ها