کد خبر : 1534945 | 09 تیر 1397 ساعت 18:45 | 69.1K بازدید | 0 دیدگاه

تفاوت های دو خداحافظی جنجالی

آزمون به سرنوشت رحمتی دچار می شود؟

خداحافظی مهاجم تیم ملی خیلی ها را یاد 5 سال قبل می اندازد، زمانی که مهدی رحمتی بعد از بازی با ازبکستان از تیم ملی خداحافظی کرد و دیگر هرگز به تیم ملی دعوت نشد.

آزمون به سرنوشت رحمتی دچار می شود؟

 

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون چند روز بعد از پایان کار ایران در جام جهانی به دلیل آنچه که بیماری مادرش خوانده بود از بازی های ملی خداحافظی کرد ولی کسی نیست که نداند او به خاطر فشارهایی که در این رقابت ها تحمل کرده بود این تصمیم احساسی را در سن 23 سالگی گرفت و البته یکی دو روز بعد هم اعلام آمادگی کرد که به این تیم برگردد.


اما واکنش کارلوس کی روش به شایعه خداحافظی آزمون چه خواهد بود؟ سرمربی پرتغال تیم ملی 5 سال قبل با مورد مشابهی روبرو بود، مهدی رحمتی در روزهایی که ستاره تیم ملی بود در واکنش به دعوت شدن دانیال داوری از تیم ملی خداحافظی کرد و بعد از آن هرچقدر تلاش و عذرخواهی کرد هرگز راهی به این تیم پیدا نکرد.  


حالا همه در انتظار اولین واکنش کی روش به خداحافظی سردار آزمون هستند و منتظر هستند ببینند آیا رفتاری که 5 سال قبل با رحمتی شد را کی روش در مورد سردار آزمون در سن 23 سالگی تکرار می کند یا نه.


افاضلی: خداحافظی آزمون و رحمتی شبیه هم نیست
هومن افاضلی، مربی اسبق تیم ملی در مورد فرق خداحافظی رحمتی با سردار آزمون می گوید:  از نظر من فرق می کند. سردار آزمون بعد از مشورت با کی روش این کار را کرده است ولی مهدی در واکنش به تصمیم خود کی روش تصمیم به خداحافظی گرفت. خداحافظی قوچان نژاد بیشتر شبیه مهدی رحمتی است.

 

او ادامه داد: آن چیزی که مردم یادشان می رود این است که سردار آزمون جوان است. بازیکنان جوان تجربه هایشان محدود است و زیر فشارهایی می روند که حقشان نیست. مهدی طارمی می خواست توپ را گل کند ولی نشد. عادت بدی است مردم پیدا کرده اند و دوست و دشمن هم نمی شناسند، یک روز به پیج رونالدو و مسی حمله می کنند و یک روز بازی تیم ملی ایران را مورد فحاشی قرار می دهند.

 


مصطفوی: رحمتی علیه کی روش مصاحبه کرد، سردار نه
صالح مصطفوی هم که در دوره ای کوتاه در کادرفنی تیم کی روش فعالیت می کرد این دو خداحافظی را متفاوت توصیف می کند: سردار به خاطر فشارها از بیرون کناره گیری کرد ولی مهدی رحمتی به خاطر مسائل دیگر خداحافظی کرد. قهر سردار قهر به انتقادهایی بود که مورد تایید سرمربی تیم ملی نبود ولی مهدی قهرش به خاطر مشکل با سرمربی تیم ملی بود و البته چند مصاحبه بدی که علیه او انجام داد باعث شد هرگز راه بازگشتی پیدا نکند.
او در پایان گفت: کی روش به خاطر این با سردار احتمالا راه می آید چون او احساس کرده او خوب عمل کرده است و انتقادهای مردم درست نیست اما مهدی رحمتی وقتی گلر از آلمان دعوت شد خداحافظی کرد و این یعنی اعتراض به تصمیم کادرفنی.

 


صالح: ماجرای رحمتی و آزمون قابل مقایسه نیست
مجید صالح هم که قبل از جام جهانی 2014 در کادرفنی تیم ملی حضور داشت می‌گوید شرایط خداحافظی آزمون و رحمتی قابل مقایسه نیست: شرایط این دو قابل مقایسه نیست چون آزمون ادعا کرده است برای خداحافظی با کی روش مشورت کرده است اما مهدی رحمتی خودش تصمیم گرفت از تیم ملی خداحافظی کند.

دیدگاه‌ها