کد خبر : 1534983 | 09 تیر 1397 ساعت 20:48 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی شدید کلمبیا از مصدومیت خامس رودریگز

تیم ملی کلمبیا در دیدار مرحله یک هشتم نهایی خود به مصاف تیم ملی انگلستان می‌رود و به احتمال زیاد ستاره خود را در این بازی نخواهد داشت.

نگرانی شدید کلمبیا از مصدومیت خامس رودریگز

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی کلمبیا بعد از برتری مقابل لهستان و سنگال به مرحله حذفی مسابقات جام جهانی صعود کرد و در این مرحله باید برابر انگلستان قرار گیرد.


اما تیم ملی کلمبیا در دیدار برابر سنگال از اواسط بازی خامس رودریگز را به علت مصدومیت از دست داد. بازیکن حال حاضر بایرن مونیخ دیدار اول جام جهانی مقابل ژاپن را هم از دست داد. خامس در بازی برابر لهستان از ابتدا به میدان رفت و در جریان برد پرگل تیمش نقش ویژه‌ای را ایفا کرد. کاپیتان کلمبیا در مصاف با ژاپن هم توسط پکرمن از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت اما پس از گذشت تنها 30 دقیقه به علت مصدومیت از زمین مسابقه بیرون آمد.


حال خبر می‌رسد رودریگز از ناحیه ماهیچه ران دچار مصدومیت شده است و احتیاج به سه هفته زمان برای بهبودی دارد. کلمبیا در گروه خود به عنوان تیم اول شناخته شد و حالا باید به مصاف انگلیس برود.


خوزه پکرمن، سرمربی تیم ملی در این رابطه گفت: آنچه می‌توانم بگویم این است که من بسیار نگران هستم و وضعیت بسیار سختی وجود دارد. این موضوع بر همه زوایا تاثیر می‌گذارد و به همین دلیل دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. خامس در بازی برابر لهستان احساس خستگی می‌کرد و دلیلش این بود که وی در بازی قبل غایب بوده است.


کلمبیا در مرحله یک هشتم نهایی برابر انگلستان قرار می‌گیرد و اگر مقابل شاگردان ساوت گیت به برتری برسد، به مصاف یکی از دو تیم سوئد یا سوئیس می‌رود.

 

دیدگاه‌ها