کد خبر : 1534995 | 09 تیر 1397 ساعت 21:28 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: اشتباه کردیم اما باکیفیت بودیم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه به تمجید از عملکرد بازیکنانش برابر تیم ملی آرژانتین پرداخت.

دشان: اشتباه کردیم اما باکیفیت بودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه موفق شد با برتری 3-4 یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی را حذف کرده و برای دومین دوره متوالی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

 

1315709

 

دیدیه دشان گفت: "این یک تصویر بسیار خوب و نمایش عالی از تیم ملی فرانسه در جام جهانی بود. البته ما در دیدار برابر آرژانتین اشتباهاتی نیز مرتکب شدیم و حتی در جریان بازی 1-2 نیز از حریف عقب افتادیم اما به قدری خوب بودیم که بتوانیم در مسیر درستی قرار بگیریم.

 

بازی در اواخر بر پایه احساسات پیش رفت و ما می توانستیم جوری بازی کنیم که در دقایق پایانی اوضاع برای فرانسه راحت تر شود اما در نهایت من بسیار خوشحالم که با عملکرد خوب بازیکنانم موفق شدیم به مرحله یک چهارم نهایی برسیم.

 

به بازیکنانم نیز قبل از بازی گفتم که ما ماه هاست به این مسابقات فکر می کنیم و در حال آماده سازی برای حضور در جام جهانی هستیم تا در چنین دیدارهایی به میدان برویم؛ پس باید پاسخ خوبی در زمین بدهیم که البته این اتفاق رخ داد.

 

انتقادات همیشه وجود دارد اما ما باید عملکردمان را در زمین مسابقه ثابت کنیم. دیدار دشواری بود و ما نمایش باکیفیتی در زمین ارائه دادیم و حتی اگر چند اشتباه هم مرتکب شدیم، فراموش نکنید حریف را نیز خیلی آزار دادیم."

دیدگاه‌ها