کد خبر : 1535010 | 09 تیر 1397 ساعت 22:16 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

هیه رو: اسپانیا هم نقطه ضعف دارد

فرناندو هیه رو، سرمربی لاروخا مدعی شد آنها راه بازگشت در بازی ها را به خوبی می دانند.

هیه رو: اسپانیا هم نقطه ضعف دارد

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم اتفاقات عجیبی که پیش از شروع جام در اردوی لاروخا رخ داد آنها به سلامت از مرحله گروهی عبور کردند و حالا باید به مصاف روسیه میزبان بروند.

 

1315733

 

فرناندو هیه رو گفت: "ما یک طرح بسیار واضحی داریم. فوتبال بازی اشتباهات است و کسی که حداقل اشتباهات را مرتکب شود می تواند برنده باشد پس ما باید خطاهایمان را به حداقل برسانیم.

 

ما هم مانند همه تیم ها دارای نقش و خطا هستیم و به همین دلیل ما باید هوشمند باشیم. ما می دانیم که باید چه کاری را انجام دهیم تا شرایط بهبود یابد. ما 2 بار برابر پرتغال و 2 بار نیز مقابل مراکش موفق به بازگشت شده ایم و می دانیم باید چه کاری انجام دهیم اما در کل نکات زیادی برای خوش بینی وجود دارد.

 

ما انتظار داریم که یک بازی دشوار پیش روی ما باشد پس ما باید انعطاف پذیر باشیم. وقتی در سن پترزبورگ مقابل آنها بازی کردیم، آنها پرس بالایی داشته و بارها تغییر سیستم دادند اما نمی توانیم بدانیم در سر سرمربی روسیه چه می گذرد و قرار است چه اتفاقاتی رخ بدهد.

 

روسیه کشوری شگفت انگیز بوده و من 1000 روز پیش از آغاز جام جهانی و حدود 3 سال قبل اینجا بودم و ما می دانیم هواداران روسیه به آنها کمک خواهند کرد اما بازیکنان من به این شرایط عادت دارند و اتفاقات فوتبال در زمین رخ می دهد."

دیدگاه‌ها