کد خبر : 1535023 | 09 تیر 1397 ساعت 23:00 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

چریشف: با گلزنی مقابل اسپانیا زندگی‌ام تغییر نمی‌کند

ستاره تیم ملی روسیه که در حال حاضر عضو تیم ویارئال اسپانیا است می‌گوید ماتادورها بهترین تیم دنیا هستند اما آن‌ها توانایی این را دارند برابر لاروخا به برتری برسند.

چریشف: با گلزنی مقابل اسپانیا زندگی‌ام تغییر نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، عصر فردا تیم ملی روسیه، میزبان مسابقات جام جهانی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات به مصاف تیم ملی اسپانیا می‌رود. شاگردان چرچسف که برای اولین بار در این مرحله حاضر می‌شوند بسیار امید دارند با برتری برابر ماتادورها به جمع هشت تیم برتر جهان راه پیدا کنند.


در ادامه می‌توان گفت دنیس چریشف، ستاره جوان تیم ملی روسیه بیشتر عمر فوتبالی خود را در اسپانیا گذرانده است. او سابقه پوشیدن پیراهن رئال و سویا را در کارنامه خود دارد و در دو فصل گذشته با قراردادی دائمی به تیم ویارئال پیوسته است. وی در پاسخ به این سوال که در صورت گلزنی مقابل اسپانیا و حذف این تیم، زندگی‌اش چقدر تغییر می کند، بیان کرد:" فکر می کنم زندگی ادامه خواهد داشت و چیزی تغییر نمی‌کند. مهم این است که ما در جام جهانی باقی بمانیم. اگر در برابر اسپانیا گلزنی کنم خوشحال می‌شوم اما اگر کار خود را در مسابقات ادامه دهیم بیشتر خوشحال خواهم شد.


وی در ادامه گفت: اسپانیا دارای بازیکنان بسیار خوبی است و حتی می‌توان گفت که آن‌ها بهترین تیم دنیا هستند. اما هر تیمی می‌تواند به تیم‌های دیگر ضربه بزند. من باز هم می‌گویم آن‌ها بسیار عالی هستند و خیلی خوب عمل می‌کنند اما ما هم نقاط قوت خودمان را داریم و می‌توانیم برابر هر تیمی به برتری برسیم و این موضوعی است که به آن فکر می‌کنیم.

دیدگاه‌ها