کد خبر : 1535210 | 10 تیر 1397 ساعت 17:26 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

تضمین قهرمانی پرسپولیس با ترابی و رفیعی 

پیوس: ترابی از پرسپولیس به اروپا برود

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است جذب ستاره هایی مثل ترابی و سروش رفیعی هت تریک سرخپوشان را تضمین می کند

پیوس: ترابی از پرسپولیس به اروپا برود

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس در مورد پیوستن مهدی ترابی به جمع سرخپوشان از نیم فصل دوم گفت: خب واقعیت این است با توجه به بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس، برانکو برای دفاع از عنوان قهرمانی تیمش کار بسیار سختی پیش رو دارد. او در آستانه آغاز فصل جدید با جدایی برخی ستاره هایش مثل بیراوند و امیری که در جام جهانی خوب درخشیدند، مواجه است و از طرفی هم بازیکنانی مانند صادق محرمی و محسن مسلمان را نیز از دست داده بنابراین طبیعی است که در نیم فصل اول شرایط سختی را تجربه کند.


او ادامه داد: یکی از نقاط قوت برانکو نظم تیمی و ثبات او در تصمیم گیری هایش است برای همین بسیاری از هواداران می دانند با وجود او تیم علی رغم همه مشکلاتی که دارد، به حاشیه نخواهد رفت. پرسپولیس باید از این پیچ به سلامت عبور کند تا گام اصلی را در نیم فصل دوم بردارد. به نظرم استراتژی برانکو در نیم فصل اول برد در بازی های خانگی و تساوی در بازی های خارج از خانه خواهد بود.


پیوس درباره جذب مهدی ترابی و حضور او از نیم فصل دوم در جمع سرخپوشان تصریح کرد: بدون شک ترابی یکی از بهترین های لیگ هفدهم بود. بازیکنی که هم در گلزنی و هم دردادن پاس گل آمار فوق العاده ای از خود برجای گذاشت. او هرچند فرصت بازی در جام جهانی را پیدا نکرد اما ترابی یکی از آینده دار ترین فوتبالیست های ماست که می تواند از پرسپولیس به اروپا برود. ترابی مهره ای است که با حضور او ضریب تهاجمی پرسپولیس مضاعف خواهد شد.


مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد حضور احتمالی سروش رفیعی نیز در جمع سرخپوشان گفت: سروش بازیکن ارزشمندی است که در مدت کوتاهی که در پرسپولیس بود، توانست قابلیت های خود را به نمایش بگذارد. برانکو برای میانه میدان و تغذیه مهاجمانش نیاز به بازیکن باهوشی دارد که قطعاً با حضور سروش رفیعی این مهم عملی خواهد شد.


پیوس با ابراز رضایت از عملکرد پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: امیدوارم بیرانوند همچنان در تیم بماند اما اگر قرار شد به اروپا برود، باید یک جایگزین مطمئن و کلیدی برای او در نظر بگیرند. به نظرم با حفظ بازیکنان کلیدی و جذب ستاره هایی مثل ترابی و سروش رفیعی هت تریک پرسپولیس در قهرمانی تضمین می شود و می توانیم شاهد روزهای خوب تیم مان باشیم.


پیشکسوت پرسپولیس درباره جنگ رسانه ای بین کی روش و برانکو عنوان کرد: این ماجرا توسط کی روش کلید خورد و فکر می کنم منفی بافی های او باعث شده شاهد ریزش شدید هوادارانش در فوتبال ایران باشیم. برانکو سرمربی تیمی با 40 میلیون هوادار است و به کارش ادامه می دهد اما کی روش به دنبال بهانه تراشی برای جدایی یا عدم موفقیت در جام ملت های آسیاست.

دیدگاه‌ها