کد خبر : 1535232 | 10 تیر 1397 ساعت 18:40 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

اخباری به قراردادش پایبند نبود

غلامپور: ترابی پتانسیل ستاره شدن را دارد

مربی گلرهای سایپا می گوید ترابی پتانسیل موفقیت در پرسپولیس را دارد و می تواند به ستاره سرخپوشان تبدیل شود.

غلامپور: ترابی پتانسیل ستاره شدن را دارد

به گزارش "ورزش سه"، بهزاد غلامپور مربی گلرهای سایپا در مورد آخرین شرایط تیمش گفت: همچنان در اردبیل هستیم و اردوی پیش فصل خود را پشت سر می گذاریم. تیم شرایط خوبی دارد و احتمالاً طی روزهای آینده یکی دو بازی تدارکاتی هم برگزار خواهیم کرد. تا جمعه در سرعین هستیم و بعد به تهران برمی گردیم تا فاز سوم تمرینات مان را آغاز کنیم.


او درباره پیوستن ترابی به پرسپولیس تصریح کرد: ما تا پایان نیم فصل در خدمت ترابی خواهیم بود و بعد هم طبق توافقاتی که انجام شده این بازیکن به پرسپولیس می رود. مهدی بازیکن فوق العاده ای است و با پتانسیلی که دارد می تواند در این تیم به موفقیت برسد. ما این فصل دو ستاره داشتیم که هم به جام جهانی رفتند و هم در مسیر پیشرفت قرار گرفتند. علی قلی زاده به شارلوا رفت و حالا مهدی هم می تواند در پرسپولیس ستاره لیگ شود.


غلامپور در مورد شرایط متفاوت ترابی در سایپا و پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم پر هواداری است و بازی در این تیم حرفه ای گری خاصی را می طلبد. مهدی در این سالها به پختگی خوبی رسیده و به نظرم ظرفیت بازی در تیم های بزرگ را دارد. حضور در جام جهانی تجارب ارزنده ای به او داده و شک نکنید ترابی می تواند با توانایی های فنی و اخلاقی اش یکی از بهترین فوتبال ما شود.


مربی گلرهای سایپا با انتقاد از اخباری دروازه بان فصل قبل این تیم به دلیل عدم حضور در تمرینات خاطرنشان کرد: او با ما قرارداد دارد و حضور نیافتنش در تمرینات تیم حرفه ای نیست. اخباری دلش با سایپا نیست و حالا برای پیوستن به هر تیم دیگری باید رضایت باشگاه را جلب کند. ما فلاح زاده و منادی را به عنوان دو دروازه بان خوب در اختیار داریم و می توانیم یک فصل خوب را با این دو تجربه کنیم.

دیدگاه‌ها