کد خبر : 1535243 | 10 تیر 1397 ساعت 19:12 | 52K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنی از پرسپولیس نمی‌خواهیم

درویش: ترابی دوست داشت پرسپولیسی شود

مدیرعامل سایپا که طی مدت اخیر بارها مجبور به پاسخگویی در خصوص آینده انتقال مهدی ترابی بود، اکنون مدعی است می‌تواند نفس راحتی بکشد.

درویش: ترابی دوست داشت پرسپولیسی شود

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش طی روزهای اخیر حجم بیشتر تماس‌های خود از سوی اصحاب رسانه را به پاسخگویی در خصوص شرایط انتقال مهدی ترابی گذرانده است. او امروز در نشستی که با مدیران باشگاه پرسپولیس و همچنین مهدی ترابی داشت به این انتقال قطعیت بخشید و اکنون دومین ستاره ملی پوش این تیم نیز راهی باشگاه دیگری خواهد شد.


مدیرعامل سایپا در واکنش به اینکه چرا علیرغم صحبت‌هایش مبنی بر اینکه ترابی را با توجه به استعدادش به باشگاه‌های اروپایی ترانسفر خوهد کرد اما با پرسپولیس به توافق رسیدند گفت: به هرحال در اینکه ترابی بازیکن بااستعداد و فوق العاده‌ای است هیچ شکی وجود ندارد. مهدی ترابی اما تمایل داشت تا پرسپولیسی شود. در این رابطه امروز جلسه‌ای با حضور آقای گرشاسبی و ایشان داشتیم و نظر آقای دایی را هم در این زمینه گرفتیم و در نهایت قرار شد ترابی تا نیم فصل در سایپا بماند و بعد از آن راهی پرسپولیس شود.


وی ادامه داد: سایپا تیمی پر از ستاره است و هم اکنون هم چند ستاره جوان تیم پیشنهادات مناسبی از باشگاه‌های اروپایی دارند. باید استعداد آنها در مسیر درستی قرار گیرد و خوشبختانه همه از تجربیات گرانبهای آقای دایی سود می‌برند. 


رضا درویش درباره شرایط این روزهای سایپا گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. تیم واترپلوی ما بعد از 60 سال این افتخار را داشته تا با کسب جواز حضور در رقابت‌های جهانی در آن حاضر شود. روز گذشته نیز تیم رالی سایپا بار دیگر به عنوان قهرمانی مسابقات کشوری دست یافت. تیم شطرنج این باشگاه نیز در مسابقات جهانی حاضر می‌شود و جا دارد بار دیگر از تلاش بازیکنان فوتبال نیز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تشکر کنم.


مدیرعامل سایپا در واکنش به اینکه مشکلات مالی این باشگاه همچنان ادامه دارد گفت: در کدام بخش مشکل مالی وجود ندارد؟ اکنون تیمی یا جایی سراغ دارید که مشکل مالی نداشته باشد؟ به هرحال شرایط به شکلی است که همه جا مشکلات مالی است و باشگاه نیز به عنوان زیرمجموعه مشکلات مالی خود را دارد. با این حال تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا این مساله کمترین مشکل را برای بازیکنان به وجود بیاورد.


وی در مورد اینکه آیا سایپا با توجه به انتقال ترابی به پرسپولیس بازیکنی از این تیم خواهد گرفت یا خیر گفت: چنین بحثی در میان نبوده و آقای دایی نیز تا این لحظه چیزی در اینباره نگفته است. خدا را شکر بازیکنان خوبی در اختیار داریم و استعدادهای مناسبی برای موفقیت بیشتر داریم و باید از آن سود ببریم. ما فصل سختی را در پیش خواهیم داشت و باید در مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان خودمان را آماده کنیم. فصل آینده کاملا فشرده است و مسابقات المپیک و همچنین جام ملت‌ها هم در پیش است و باید شرایط سختی را دنبال کنیم و باشگاه به کادرفنی و بازیکنانش کاملا اعتماد دارد.


درویش در پایان در خصوص حواشی مربوط به قرارداد الهیار صیادمنش و حضور این بازیکن جوان در استقلال و تمرینات این تیم گفت: صیادمنش با ما قرارداد دارد و دلیل حضور او در استقلال را نمی‌دانم. در خصوص او منتظر رای کمیته تعیین وضعیت هستیم و در صورتی که رای به حضور در تیم ما داده شود مطمئنا با توجه به این حرکت غیرحرفه‌ای با جریمه مواجه خواهد شد.

دیدگاه‌ها