کد خبر : 1535244 | 10 تیر 1397 ساعت 19:13 | 52K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش جزو 10 مربی برتر دنیاست

ابراهیمی: برانکو آلترناتیو کی‌روش نیست

سرمربی اسبق تیم ملی با ابراز رضایت از نتایج تیم ملی در جام جهانی روسیه می گوید کی روش تا حدود زیادی توقعات را برآورده کرد.

ابراهیمی: برانکو آلترناتیو کی‌روش نیست

به گزارش "ورزش سه"، ناصر ابراهیمی سرمربی اسبق تیم ملی در مورد نتایج شاگردان کی روش در جام جهانی گفت: به نظرم ما بهترین عملکرد را در جام جهانی داشتیم و توانستیم هم امتیازات خوبی کسب کنیم و هم اینکه فوتبال با کیفیتی به نمایش بگذاریم. تیم ملی مقابل هر سه رقیب خود تحت فشار قرار گرفت و در دو دیدار توانست به جریان بازی برگردد. در مصاف با اسپانیا هم کمی بد شانس بودیم وگرنه می توانستیم حداقل با یک امتیاز از زمین خارج شویم.


ابراهیمی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان شاغل در لیگ برتر تصریح کرد: بیراوند، امیری، ابراهیمی و مجید حسینی چهار بازیکن با کیفیت ما در جام جهانی بودند که یک سال موفق را در لیگ خودمان پشت سر گذاشته بودند. آنها در مصاف با ستاره های اسپانیایی و پرتغالی عملکرد فوق العاده ای داشتند اما متجب هستم که چرا ستاره های ما در اروپا نتوانستند توقعات را برآورده کنند. 


او ادامه داد: علیرضا جهانبخش که آقای گل لیگ هلند شده بود، به هیچ عنوان در حد و اندازه های خودش ظاهر نشد و آزمون هم با توجیه اینکه وظایف تاکتیکی اش خراب کردن بازی حریف است، در گلزنی ناکام بود. عزت اللهی و رضائیان هم عملکرد متوسطی داشتند و نمی توان آنها را ستاره تیم ملی دانست.


سرمربی اسبق تیم ملی در مورد مناقشه بین کی روش و برانکو گفت: وقتی ما هم در تیم ملی بودیم دائماً با مربیان لیگ جنگ داشتیم و این طبیعی است. کی روش به اشتباه تصور می کند که برانکو آلترناتیو او در تیم ملی است و همین باعث شده به بهانه تداخل برنامه های تیم ملی و باشگاه ها به برانکو بتازد. 


ابراهیمی در مورد شانس پرسپولیس برای موفقیت در لیگ هجدهم خاطرنشان کرد: شرایط بد اقتصادی روی فوتبال هم تاثیر گذاشته و بازیکنان به دنبال درآمد پایدار و ثابت هستند بنابراین خیلی نباید تعجب کنیم وقتی فوتبالیست های ما اینقدر راحت به فوتبال کشورهای عربی به خصوص قطر روی می آورند. امیدوارم برانکو با حفظ بازیکنانش و جذب مهره های کارآمد مثل ترابی و رفیعی بتواند موفقیت هایش را تدوام ببخشد.

دیدگاه‌ها