کد خبر : 1535253 | 10 تیر 1397 ساعت 20:15 | 62.2K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد تیته به هواداران تیم ملی برزیل

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل خبر داد که مارسلو فردا برابر مکزیک در ترکیب اصلی قرار نمی گیرد.

خبر بد تیته به هواداران تیم ملی برزیل

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو که در اوایل دیدار مقابل صربستان مصدوم شده و جای خود را به فیلیپه لوئیس داده بود، در تمرینات تیم ملی برزیل نیز حاضر شده اما به نظر می رسد تیته علاقه ندارد روی او ریسک کند.

 

1316025

 

عملکرد نیمار: "او با تمام وجود بازی می کند و همه ما می دانیم که نیمار بهای زیادی را برای بازگشت زودهنگام پرداخت کرد. بازگشت نیمار با حداکثر توان او از لحاظ تکنیکی، تاکتیکی، انتقال توپ و به نتیجه رساندن حملات بوده است. نمی دانم فردا نیمار چه عملکردی خواهد داشت اما او سطح بالایی از فوتبال را ارائه می دهد."

 

نیمکت نشینی دانیلو: "فاگنر با شرایط کنار آمده و نبردهای یک به یک از صفات بازی اوست. من به دانیلو نیز در تمرین گفتم که علیرغم اینکه خوب بازی کرده اما فاگنر جایگزین او شده و بازی سطح بالایی از خود نشان داده است."

 

مصدومیت مارسلو: "با مارسلو صحبت کرده ام و متوجه شدم او علاقه دارد تمرین کرده و بازی کند که نشاندهنده تعهد و مسئولیت پذیری بالای این بازیکن است اما در بازی فردا ترکیبی که در پایان بازی با صربستان در زمین بود بازی کرده و فیلیپه لوئیس جایگزین مارسلو خواهد شد."

 

دیدار با مکزیک: "تیم ملی برزیل امیدوار به تکرار الگوی بازی قبلی است. من از مسئولیت  فرار نخواهم کرد و هدف ما این است که جنبه های فنی، تاکتیکی، جسمی و احساسی را دوباره تکرار کنیم زیرا قدم اول حفظ استاندارد بازی قبلی است. من کیفیت و شرایط تیم ملی مکزیک را می دانم اما جزئیات خاصی نخواهم گفت."

دیدگاه‌ها