کد خبر : 1535288 | 10 تیر 1397 ساعت 22:14 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

هیه رو: 120 دقیقه حمله کردیم

فرناندو هیه رو، سرمربی لاروخا تیمش را لایق شکست برابر روسیه نمی داند.

هیه رو: 120 دقیقه حمله کردیم

به گزارش "ورزش سه"، هیه رو که تنها چند هفته است هدایت اسپانیا را بر عهده گرفته معتقد است آنها تمام راه های ممکن را برای باز کردن دروازه تیم ملی روسیه امتحان کردند اما به نتیجه نرسید.

 

فرناندو هیه رو گفت: "ما حالا همه ناراحت هستیم زیرا اینجا آمده بودیم تا اتفاقی مهم را رقم زده و برای فتح جام جهانی مبارزه کنیم اما فوتبال اینگونه است.

 

1316070

 

نمی توان هیچ چیزی در مورد تعهد، تلاش همیشگی و روزانه بازیکنان گفت و از کنار آنها بودن در تمرین لذت بردم و اگر انتقادی هست باید به من سرمربی باشد. بازیکنان تیم ملی اسپانیا از اولین روز روح خود را در زمین قرار داده و امروز نیز باید بدانید 120 دقیقه حمله کردن و امتحان همه راه ها برای گلزنی کار آسانی نیست و این تلاش از نظر من ستودنی است.

 

در گذشته نیز گفته بودم در بازی های مرحله گروهی فصا برای اشتباه کردن وجود دارد اما در یک هشتم اینگونه نیست و ما این موضوع را می دانستیم. همه بازیکنان چه آنهایی که در میدان حضور داشتند و چه بازیکنان نیمکت نشین در جریان تمرینات رفتاری حرفه ای ارائه دادند. تمرین کردن کنار این بازیکنان احساس فوق العاده و شگفت انگیزی بود و من به هواداران این اطمینان را می دهم که بازیکنان درد زیادی را تحمل کردند.

 

من فکر نمی کنم مشکل تیم ما عدم توانایی در ایجاد خطر بود اما جام جهانی در صورتی که خیلی زود گل اول را نزنید بسیار پیچیده است. بعد از دریافت گل تساوی نیز خوب بازی کرده و نیمه دوم را نیز آماده شروع کردیم و اشتباهات اسپانیا حداقل بود پس جایی برای انتقاد وجود ندارد.

 

در مورد آینده تنها می توانم بگویم که حالا و با حذف از جام جهانی من تصمیم گیرنده نیستم اما کار کردن با این بازیکنان بسیار شیرین بود."

دیدگاه‌ها