کد خبر : 1535393 | 11 تیر 1397 ساعت 12:00 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو می‌گوید از نمایش تیمش راضی است

رونالدو : جام جهانی را خوشحال و راضی ترک می کنم

کریستیانو رونالدو جام جهانی 2018 روسیه را مقتدرانه آغاز کرد و بسیاری انتظار داشتند به مانند بازی اول ادامه داده و ستاره‌ی این تورنمنت باشد.

رونالدو : جام جهانی را خوشحال و راضی ترک می کنم

به گزارش "ورزش سه"، چهار گل رونالدو در دو بازی اول او را صدرنشین گلزنهای جام جهانی کرده بود. تا اینکه رونالدو در بازی با ایران یک پنالتی را از دست داد و از آن پس بود که شانس او برای آقای گلی جام جهانی روسیه کمرنگ و کمرنگ‌تر شد.


رونالدو بعد از شکست تیمش در مقابل اروگوئه در مرحله‌ی دوم تورنمنت گفت " خوشحالم و جام جهانی را با رضایت ترک می‌کنم چون اوضاع رویهم‌رفته خوب پیش رفت. ما با افتخار و درحالیکه سرهایمان بالا است جام جهانی را ترک می‌کنیم و می‌دانیم پرتغال در رقابتهای دیگر موفق و پیروز خواهد شد".


کاپیتان پرتغال که حالا 33ساله است در جام جهانی روسیه چند رکورد از خود به جا گذاشت. علاوه بر انجام صد و پنجاهمین بازی ملی، او برای مدتی عنوان مسن‌ترین گلزن تیم ملی کشورش را به خود اختصاص داد. رکوردی که البته کوارشما و بعد پپه با گلزنیهای خود، آن را از چنگ رونالدو درآوردند.


پرتغال با شکست مقابل اروگوئه، سرنوشت خود در جام جهانی 2010 یعنی حذف در مرحله‌ی یک‌هشتم را تکرار کرد. این در حالی است که پرتغالی‌ها در جام جهانی 2006 آلمان توانسته بودند مقام چهارم تورنمنت را بدست آورند و بهترین نتیجه‌ی خود بعد از کسب مقام سومی دنیا در جام 96 انگلیس را ثبت کنند.


البته در مسابقات حذفی هر اتفاقی ممکن است. پرتغال در مورد اروگوئه نمایش خوبی داشت و می‌توانست پیروز از میدان بیرون آید. رونالدو بعد از بازی با گرفتن ژستی جوانمردانه می‌گوید " می‌خواهم به اروگوئه به خاطر دو گلی که زدند تبریک بگویم. ولی در عین حال می‌خواهم پرتغال را به خاطر بازی‌ای که به نمایش گذاشت تحسین کنم. به نظر من پرتغال بهتر از اروگوئه بازی کرد. ما شانسهای زیادی داشتیم. ولی فوتبال همین است. تیمی که بیشتر گل بزند پیروز می‌شود. برای همین است که اروگوئه‌ای‌ها الان در حال شادی هستند ".

دیدگاه‌ها