کد خبر : 1535476 | 11 تیر 1397 ساعت 16:00 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

کوکه:

با اخراج لوپتگی، رهبر خودمان را از دست دادیم

کوکه، ستاره خط میانی اتلتیکو و تیم ملی اسپانیا روز گذشته یکی از پنالتی ها را از دست داد تا لاروخا بازنده بازی با روسیه شود.

با اخراج لوپتگی، رهبر خودمان را از دست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا و روسیه در وقت های قانونی و اضافه به تساوی 1-1 رسیدند ولی در ضربات پنالتی این روسیه بود که 4-3 به برتری دست یافت.

 

 

1316459

 

 

کوکه در پایان بازی گفت:« روز سختی است و نه فقط برای من که برای همه اسپانیایی ها. از مردم به خاطر پنالتی ای که از دست دادم عذر می خواهم. تیم بازی خوبی انجام داد و شایسته این شکست نبودیم. ضعف هایی وجود داشت ولی نه در حدی که باعث شکست ما از روسیه شوند. متاسفانه در پنالتی ها خوش شانس نبودیم.»

 

کوکه ادامه داد:« به برتری 1-0 قانع نبودیم و همه چیز تحت کنترل ما بود. خوب بازی می کردیم که به یکباره به ضرر ما اعلام پنالتی شد و باقی ماجرا را همه دیدند. فوتبال همین است و نباید هیچکس را به خاطر این ناکامی سرزنش کرد.»

 

اخراج لوپتگی:« واضح است که ما رهبر خودمان را از دست دادیم ولی هیه رو نیز تمام توانش را به کار بست تا تیم نتیجه بگیرد. واقعیت این است که اخراج لوپتگی چیزی را درون ما بازیکنان تغییر نداد و می دانستیم که باید همه چیزمان را در زمین بگذاریم.»

 

دیدگاه‌ها