کد خبر : 1535526 | 11 تیر 1397 ساعت 19:03 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتگیت: باعث آشتی مردم با تیم ملی شدیم

گرت ساوتگیت، سرمربی جوان تیم ملی انگلیس معتقد است بازیکنانش مردم را با تیم ملی آشتی داده اند.

ساوتگیت: باعث آشتی مردم با تیم ملی شدیم

به گزارش "ورزش سه"، نمایش های خوب سه شیرها در جام جهانی 2018 باعث شده برخی حس کنند ممکن است بعد از نیم قرن باز هم تیم ملی انگلیس قهرمان جام جهانی شود اما آنها فردا دیداری دشوار برابر کلمبیای سختکوش خواهند داشت.

 

1313673

 

ساوتگیت گفت: "10 ماه پیش ما موفق شدیم جواز صعود به جام جهانی را کسب کنیم اما هواداران تیم ملی در انگلیس به سمت ما دستمال در استادیوم ومبلی پرت کردند و همچنین هنگامی که در حال بازگشت به هتل بودیم طرفداران شعارهایی ناخوشایند را خطاب به ما سر می دادند.

 

اما من حس می کنم حالا ارتباط مجددی بین تیم ملی و مردم برقرار شده است و آنها از تماشای بازی انگلیس هیجان زده می شوند؛ همچنین ما سبکی بازی می کنیم که نشان می دهد جوانان انگلیسی چه توانایی هایی دارند و حالا ما کاری کرده ایم که هواداران به ما اعتماد دارند.

 

تیم ملی کلمبیا حدس می زند ما چگونه بازی می کنیم و نباید از این موضوع مهم چشم پوشی کرد اما من واقعا به این گروه از بازیکنانی که در تیم ملی انگلیس بازی می کنند اعتقاد کامل دارم.

 

اما به هر حال برخی بازیکنان تیم ملی انگلیس بی تجربه هستند و شاید دیدار برابر کلمبیا از مهم ترین بازی هایی باشد که در آن قرار است بازی کنند. شاید این بازی مهم ترین دیدار همه بازیکنان نباشد اما ما این موضوع را گوشزد کرده ایم."

دیدگاه‌ها