کد خبر : 1535688 | 12 تیر 1397 ساعت 13:02 | 75.8K بازدید | 0 دیدگاه

استعداد استقلال در جاده ستاره شدن

قائدی مارک پوش در تمرین تیم امید

بازیکن جوان استقلال بعد از گذراندن روزهای سخت فصل گذشته حالا با حضور در تمرینات استقلال و تیم امید می تواند به همان مسیری که انتظار می رفت بازگردد.

به گزارش" ورزش سه" دو سال پیش در چنین مواقعی صحبت از ظهور یک پدیده جدید در فوتبال ایران بود. مهدی قائدی نوجوان بوشهری که توانست در تیم ایران جوان با بازی های درخشانش و زدن ده گل در هفده سالگی لقب پدیده و آینده فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد. 


هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دنبال جذب این بازیکن بودند اما استقلالی ها فصل قبل و در حالی که تیمی پرستاره را می ساختند توانستند رضایت این بازیکن بااستعداد با جلب کنند. قائدی اما در استقلال روزهای خیلی خوبی را در فصل قبل سپری نکرد. او که در دقایق پایانی و به عنوان منجی استقلال منصوریان که نتایج بدی می گرفت به زمین می آمد زیر این فشار وحشتناک نتوانست دوام بیاورد و در نهایت آن حادثه تصاوف وحشتناک باعث شد تا این بازیکن بااستعداد فصل را از دست بدهد.

 


امسال اما به نظر وینفرد شفر با برنامه ریزی هایی که انجام داده می خواهد از این مهاجم تکنیکی و با استعداد در استقلال استفاده کند. حالا اما دعوت قائدی به تیم امید نیز می تواند بعد از فصل سخت گذشته، فصلی خوب را برای این بازیکن تکنیکی بوشهری بسازد.


قائدی با دعوت به اردوی تیم امید امروز چمدانش را بست و به اردوی تیم ملی امید رفت. او البته تغییرات زیادی نسبت به دوسال قبل داشته است. نیمار استقلالی ها با لباس ها و عینک مارکش به ملی پوشان تیم امید پیوست. او بازیکنی است که آنقدر توانایی دارد که می تواند یکی از بهترین های فوتبال ایران در سال های آینده باشد. بازیکنی با تکنیک فوق العاده و استعداد بسیار بالا که با حضور مربیان باتجربه ای مثل وینفرد شفر در استقلال و زلاتکو کرانچار در تیم امید می تواند تبدیل به ستاره ای تاثیرگذار در فوتبال ایران شود. آیا امسال ، سال مهدی قائدی است؟ نشانه های امیدوارکننده ای دیده می شود.

 

(عکس از امیرحسین خیرخواه)

دیدگاه‌ها