کد خبر : 1535689 | 12 تیر 1397 ساعت 12:15 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلمبیایی‌ها برای مهار کین نقشه می‌کشند

مینا: می‌دانیم کین را چطور مهار کنیم

در آستانه‌ی دیدار امروز کلمبیا و انگلیس در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی جام جهانی روسیه، مدافع کلمبیا، یری مینا می‌گوید برای مهار هری کین، گلزن قهار سه‌شیرها برنامه دارد.

مینا: می‌دانیم کین را چطور مهار کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیمهای ملی کلمبیا و انگلیس امشب در حالی به مصاف هم می‌روند که برنده‌ی این بازی در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی به مصاف سوئد یا سویس خواهد رفت و تیمی که امشب به پیروزی برسد برای رسیدن به نیمه‌نهایی نسبت به بسیاری دیگر از مدعیان، راه ساده‌تری خواهد داشت.


در بازی امشب، مینا باید با بهترین گلزن تورنمنت تا اینجا، هری کین، نبرد کند. ولی مینا می‌گوید می‌داند چطور باید از پس مهار گلزن تاتنهام برآید.

 

مینا می‌گوید " بی‌دلیل نیست که هری کین تا اینجا بهترین گلزن تورنمنت است. علتش این است که او یکی از بهترین مهاجمین دنیا است. ما کیفیت و خصوصیات او را کاملاً می‌شناسیم. من و داوینسون سانچز در خط دفاع زوج خیلی خوبی شده‌ایم و کین امشب در مقابل ما شب سختی خواهد داشت. ما نمی‌گذاریم او امشب، شب راحتی داشته باشد. به نظرم این واقعیت که داوینسون در تاتنهام با کین همبازی است به نفع ما خواهد بود. آنها یک سال است که هر روز با هم تمرین کرده‌اند. بنابراین داوینسون، بیشتر از همه‌ی ما از کیفیت و نحوه‌ی بازی کین باخبر است. از الان تا لحظه‌ی شروع بازی با داوینسون صحبت خواهم کرد تا با هم برای مهار کین یک نقشه‌ی مناسب طراحی کنیم ".


مینا تا اینجا در جام جهانی روسیه عملکرد خیلی خوبی داشته و در دو بازی اخیر تیمش کلمبیا موفق به گلزنی شده. یری مینا امیدوار است تیم ملی کشورش به ماجراجویی خود در جام جهانی ادامه داده و به مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی راه یابد.

دیدگاه‌ها