کد خبر : 1535693 | 12 تیر 1397 ساعت 12:31 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

آیا ضیافت پنالتی‌های دیگری در راه است ؟

پیش‌بینی پنالتی‌زن‌های بازی امشب انگلیس و کلمبیا

امروز سه‌شنبه تیم‌های انگلیس و کلمبیا در مرحله‌ی یک‌هشتم‌نهایی جام جهانی روسیه به مصاف هم می‌روند. سرمربی انگلیس، گرت ساوت‌گیت گفته تیمش از ماه مارس خود را برای ضربات پنالتی آماده کرده.

پیش‌بینی پنالتی‌زن‌های بازی امشب انگلیس و کلمبیا

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی جام جهانی تا کنون شاهد کشیده شدن چند بازی به ضربات پنالتی بوده‌ایم، و احتمال اینکه تعیین تکلیف مصاف انگلیس و کلمبیا هم به ضیافت پنالتی‌ها سپرده شود وجود دارد، قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که در این صورت، کدام بازیکنان انگلیس برای زدن پنالتی، آماده‌تر هستند.

 

5 گزینه‌ی اول

 

هری کین : بهترین گلزن جام جهانی تا کنون با پنج گل زده. کین تا اینجا در مقابل پاناما دو پنالتی را وارد دروازه کرده. او از 27 پنالتی‌ای که تا کنون برای تاتنهام و تیم ملی انگلیس زده، 21 پنالتی را گل کرده و نرخ موفقیتش 77.8درصد بوده.


جیمی واردی : واردی با نرخ موفقیت 80درصدی، بهترین پنالتی‌زن انگلیسی‌ها است. مهاجم باشگاه لستر از 15 پنالتی خود 12 پنالتی را وارد دروازه کرده. سه پنالتی گل‌نشده‌ی واردی در مقابل اورتون، لیورپول و منچسترسیتی اتفاق افتاده.


اشلی یانگ : یانگ در رده‌ی بزرگسالان از 14 پنالتی خود هشت پنالتی را گل کرده و نرخ موفقیتش 57.1 درصد بوده. یانگ در نیمه‌نهایی جام ملتهای زیر 21سال اروپا، درمقابل هلند، دو بار پشت توپ قرار گرفته و هر دو پنالتی خود را گل کرده. اما در رقابتهای بزرگسالان یورو2012 در جدال انگلیس و ایتالیا، اشلی یانگ پنالتی خود را به تیر دروازه کوبیده.


مارکوس رشفورد : بازیکن منچستریونایتد بارها پشت ضربات آزاد ایستاده ولی تا کنون تنها یک پنالتی زده. در جریان پیروزی تیم ملی زیر 21سال انگلیس در مقابل نروژ که با نتیجه‌ی 6-1 به پایان رسید، رشفورد هت‌تریک کرده و یکی از گلهای خود را از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساند.

 

جسی لینگارد : لینگارد در رده‌ی بزرگسالان تنها یک بار پشت ضربه‌ی پنالتی قرار گرفته و پنالتی خود را از دست داده. او در سال 2013 زمانی که به صورت قرضی در بیرمنگام بازی می‌کرد، در بازی با میلوال پشت توپ ایستاد و پنالتی را خراب کرد. اما لینگارد اخیراً گفته اعتماد به نفس بسیار بالایی دارد و اگر بازی‌ای به ضربات پنالتی کشیده شود حتماً پشت توپ قرار خواهد گرفت.

 

گزینه‌های جایگزین


هری مگوایر : مدافع لستر از شش پنالتی خود چهار پنالتی را از دست داده. اما در سال 2012 در فینال لیگ دسته‌یک انگلیس، در جریان شکست 8-7 شفیدیونایتد در مقابل هادرزفیلد در ضربات پنالتی، مگوایر درحالیکه به شدت تحت فشار بوده پشت توپ ایستاده و پنالتی خود را گل کرده.

 

رحیم استرلینگ : استرلینگ وینگر تا کنون تنها دو پنالتی زده. استرلینگ در جریان پیروزی 6-0 فصل گذشته‌ی منچسترسیتی بر واتفورد پنالتی خود را گل کرده اما در سال 2014 در جریان پیروزی لیورپول بر میدلزبورو در فینال لیگ‌کاپ یک پنالتی از دست داده.

 

جردن هندرسون : این هافبک انگلیسی دو پنالتی زده و نرخ موفقیتش 50 درصد بوده. او در سال 2009 برای ساندرلند پشت پنالتی قرار گرفته و ضربه را از دست داده. اما در سال 2015 در جریان شکست 4-1 لیورپول در خانه‌ی آرسنال، موفق به گل کردن یک ضربه‌ی پنالتی شده.

 

دله آلی : او در رده‌ی بزرگسالان تنها یک پنالتی زده و نرخ موفقیتش 100درصد بوده. آلی سال گذشته در جریان پیروزی 2-1 تاتنهام در مقابل ساوتهمپتون پشت ضربه‌ی پنالتی ایستاده و موفق به گلزنی شده. اگر آلی به بازی امشب برسد و در میدان حضور داشته باشد، باید منتظر باشیم که در صورت کشیدن کار به ضربات پنالتی، پشت توپ بایستد.

دیدگاه‌ها