کد خبر : 1535730 | 12 تیر 1397 ساعت 15:33 | 53.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی برابر دانمارک ما را به قهرمانی نزدیک کرد؛

پانادیچ: حالا بیرانوند چند برابر قیمت دارد

ایگور پانادیچ مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که شرایط خوبی در اردوی کرواسی برقرار است.

پانادیچ: حالا بیرانوند چند برابر قیمت دارد

به گزارش "ورزش سه"، ایگور پانادیچ یکی از دستیاران برانکو ایوانکوویچ و البته مربی گلرهای تیم فوتبال پرسپولیس است که توانسته در کار خود عملکرد خوبی داشته باشد و بیرانوند در جام جهانی نمایش خوبی ارائه داد. این مربی که اکنون در تمرینات پیش فصل پرسپولیس در کرواسی حضور دارد، در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است.

 

عملکرد بیرانوند در جام جهانی چطور بود؟


پانادیچ: او نشان داد در میان بهترین دروازه بان های دنیا در بالاترین سطح قرار دارد و خودش را به فوتبال جهان نشان داد. بیرانوند یکی از بهترین بازیکنان ایران در جام جهانی بود.

 

مهار پنالتی رونالدو کار بزرگی بود که بیرانوند انجام داد. فکرش را می کردید که او بتواند این کار بزرگ را انجام دهد؟


پانادیچ: پنالتی یک دوئل بزرگ است که بیرانوند برنده آن شد و توانست ضربه رونالدو را مهار کند. البته این اتفاق برای آینده علیرضا مهم بود، چرا که توانست پنالتی بازیکن بزرگی را بگیرد. عملکرد او در مجموع سه بازی فوق العاده بود.

 

معمولا بعد از جام جهانی بهترین بازیکنان تیم ها به باشگاه های بزرگ ترانسفر می شوند که یکی از بهترین بازیکنان ایران بیرانوند بود. آیا نگران از دست دادن او نیستید؟


ابتدا این را بگویم که علیرضا با باشگاه قرارداد دارد. البته تا الان که ظاهرا صحبتی مبنی بر جدایی او نشده است. هر تیمی که بیرانوند را می خواهد باید بداند که دیگر قیمت او چند برابر شده و خیلی بالا رفته است و باشگاه های خواهان بیرانوند باید هزینه زیادی برای جذب وی بپردازند.

 

شرایط اردوی پرسپولیس در کرواسی چگونه است؟


برای آماده سازی تیم شهر والرزین را در نظر گرفتیم. والرزین شهر کوچک و البته قشنگی است که آب و هوای خوبی دارد. همه چیز از جمله غذا و کمپ مناسب در این اردو برای ما فراهم است و در حال گذراندن اردوی بسیار خوبی هستیم. می دانیم که فصل بسیار سختی را پیش رو داریم و به همین خاطر بازیکنان را برای یک فصل فوق العاده سخت آماده خواهیم کرد. بازیکنان پتانسیل بالایی دارند که در این اردو آنها را از نظر بدنی و همچنین تاکتیکی به سطح خوبی خواهیم‌ رساند، چرا که در این کمپ همه امکانات حرفه ای برای ما فراهم ‌است.

 

در حال حاضر وضعیت دروازه بان های پرسپولیس چگونه است؟


پرسپولیس دروازه بان های خوبی دارد و به هواداران می گویم که نگران نباشند. دروازه بان های تیم برای یک فصل سخت آماده هستند و در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند.

 

عملکرد تیم ملی کرواسی را در جام جهانی چطور دیدید؟ آیا این تیم از شانس قهرمانی برخوردار است؟


تیم ما بازیکنان فوق العاده و خوبی دارد. آنها بازی سنگین برابر دانمارک را در ضربات پنالتی بردند که این پیروزی و عملکرد بازیکنان، ما را به قهرمانی امیدوارتر کرد. البته از این به بعد بازی ها سخت تر می شود و باید بازی به بازی پیش روی کنیم.

دیدگاه‌ها