کد خبر : 1535736 | 12 تیر 1397 ساعت 16:00 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش کلارین

درماندگی آرژانتینی ها از اخراج سامپائولی

کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، کار دشواری برای برکناری سامپائولی دارد.

درماندگی آرژانتینی ها از اخراج سامپائولی

به گزارش "ورزش سه"، خورخه سامپائولی، سرمربی آرژانتین، نتایج تاسف باری در جام جهانی کسب کرد و با شکست 4-3 از فرانسه در یک هشتم نهایی، وداعی زودهنگام با رقابت ها داشت.

بسیاری آرژانتین را مدعی قهرمانی می دانستند ولی کاروان این تیم شکست خورده به آرژانتین باز خواهد گشت.

 

 

1316947

 

 

سامپائولی و تاپیا قرار است امشب به بوینس آیرس بازگردند و روز گذشته بازی مکزیک-برزیل و ژاپن-بلژیک را از نزدیک و در کنار یکدیگر تماشا کردند. ارتباط بین این دو هنوز خوب و مساعد است و بر خلاف جو عمومی در آرژانتین که اخراج سامپائولی را طلب می کنند، هنوز برنامه ای در فدراسیون فوتبال این کشور برای اخراج سرمربی وجود ندارد.

 

 

1312985

 

 

کلارین امروز گزارش داد که این قضیه دلیل موجهی دارد. سامپائولی در حالی با آرژانتین قرارداد همکاری بست که هنوز یک سال از قراردادش با سویا باقی مانده بود. او طبق قرارداد در صورتی که پس از جام جهانی اخراج شود، 20 میلیون یورو غرامت خواهد گرفت و تنها پس از کوپا آمه ریکای 2019 برزیل است که فدراسیون حق فسخ یک طرفه قرارداد را دارد.

به عبارتی تاپیا باید سامپائولی را به استعفا و گرفتن غرامتی سبک تر راضی کند که چنین احتمالی از سوی سامپائولی بعید است یا اینکه غرامت هنگفت را پرداخت کند که ضرر زیادی به منابع مالی فدراسیون خواهد زد.

 

این در حالی است که در رسانه های آرژانتینی، صحبت از جانشینان احتمالی سامپائولی در میان است. از گایاردو و گارکا به عنوان گزینه های موردنظر فدراسیون نام برده شده است.

 

دیدگاه‌ها