کد خبر : 1535825 | 12 تیر 1397 ساعت 21:48 | 44.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سوارز به مصاحبه ستاره تیم ملی فرانسه

لوییس سوارز، ستاره تیم ملی اروگوئه در مورد آنتوان گریزمان و البته مصدومیت ادینسون کاوانی صحبت کرد.

واکنش سوارز به مصاحبه ستاره تیم ملی فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار فرانسه و اوروگوئه در یک چهارم جام جهانی، گریزمان به ابراز علاقه به فرهنگ و مردم کشور اروگوئه پرداخت اما سوارز به سبک منحصر به فرد خود پاسخ ستاره تیم ملی فرانسه را داده است.

 

1317053

 

لوییس سوارز گفت: "آنتوان گریزمان گفته است نیمی از او از اروگوئه است اما به هر حال او فرانسوی بوده و نمی داند اروگوئه ای بودن چه حسی دارد. گریزمان نمی داند که ما چه کاری باید انجام دهیم تا بتوانیم در فوتبال موفق شویم. او به آداب و رسوم ما علاقمند است و می تواند به زبان ما صحبت کند، اما ما احساس متفاوتی داریم."

 

شرایط کاوانی: "من نیز در بین 3 میلیون اروگوئه ای که منتظر کاوانی هستند خواهم بود اما شرایط پیچیده بوده و روزهای کمی فرصت برای ریکاوری وجود دارد اما من می دانم که میل، نگرش و تعهد کاوانی برای بازگشت فوق العاده است.

 

در جام جهانی حضور داریم و فرم کاوانی بسیار مهم است، اما بازیکنانی وجود دارند که می توانند همان کار را به همان شیوه او انجام دهند و من امیدوارم حتی بهتر از کاوانی هم باشد. چیزهایی در فوتبال وجود دارند که فقط به یک بازیکن وابسته نیست و اروگوئه نشان داده است که ما به کار جمعی در زمین تکیه می کنیم."

دیدگاه‌ها