کد خبر : 1535884 | 13 تیر 1397 ساعت 09:01 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

فالکائو: داور با انگلیسی‌ها بود

ستاره‌ی کلمبیا داور را رها نمی‌کند

رادامل فالکائو، ستاره‌ی تیم ملی کلمبیا بعد از باخت دیشب تیم ملی کشورش در مقابل انگلیس، داور بازی را به جانبداری از انگلیسی‌ها متهم کرده.

ستاره‌ی کلمبیا داور را رها نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در بازی دیشب که در استادیوم اسپارتاک شهر مسکو برگزار می‌شد، سه‌شیرها و کلمبیایی‌ها در پایان 90 دقیقه بازی و 30 دقیقه وقت اضافه به نتیجه‌ی تساوی 1-1 رسیدند و در ضربات پنالتی، این سه‌شیرها بودند که به پیروزی رسیده و به مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی صعود کردند.


کلمبیا در بازی دیشب شش کارت زرد دریافت کرد، درحالیکه بازیکنان انگلیس دو کارت زرد در مقابل چشمان خود دیدند. از 36 خطای اتفاق‌افتاده در بازی هم 23 خطا توسط کلمبیایی‌ها انجام شد.


در جریان بازی، خطای واضح بر روی هری کین باعث شد مارک گایگر داور آمریکایی، نقطه‌ی پنالتی را نشان دهد.

 

فالکائو، یکی از شش بازیکن کلمبیا که دیشب کارت زرد دریافت کرد، از عملکرد گایگر به شدت انتقاد کرده. این مهاجم باشگاه موناکو می‌گوید " به نظر من جالب است که برای این مسابقه از یک داور آمریکایی استفاده کردند. راستش را بخواهید، سوال‌های زیادی درباره‌ی نحوه‌ی انتخاب داور بازی وجود دارد. او فقط انگلیسی صحبت می‌کرد. شک ندارم که نسبت به حریف ما جانبداری داشت. با گرفتن خطاهای کوچک سعی می‌کرد ما را به طرف دروازه‌ی خودمان هدایت کند. این برای من کاملاً روشن بود ".


سه‌شیرها دیشب برای اولین بار در تاریخ جام جهانی، پیروزی در ضربات پنالتی را تجربه کردند و با حذف کلمبیایی‌ها خود را به دیدار با سوئد رساندند.


شماره‌ی یک اورتون و سنگربان تیم ملی انگلیس، جردن پیکفورد که به خاطر عملکرد خود در جام جهانی با انتقادهای زیادی مواجه شده بود پنالتی کارلوس باکا را دفع کرد تا اریک دایر پنالتی خود را به تور دروازه چسبانده و پیروزی انگلیسی‌ها را قطعی کند.


دایر تاتنهامی درحالیکه پشت توپ قرار گرفت که نتیجه‌ی پنالتی‌ها 3-3 بود. او با شلیکی سنگین توپ را از داوید اوسپینا عبور داد تا انگلیسی‌ها که از سال 2006 تا دیروز نتوانسته بودند در مراحل حذفی تورنمنت‌های بزرگ به پیروزی برسند، ورق را برگردانند.


دایر هم‌تیمی خود جوردن هندرسون را هم نجات داد، کسی که چند لحظه قبل پنالتی خود را برای انگلیسی‌ها از دست داده بود.


اما گرت‌ ساوت‌گیت، مربی‌ای که تصمیمش برای استراحت دادن به ستاره‌های تیم در آخرین بازی مرحله‌ی گروهی مقابل بلژیک با انتقادهایی مواجه شده بود، بعد از بازی به ستایش از تیمش پرداخت و گفت " فوق‌العاده است. به اعتقاد من کاملاً شایسته‌ی این پیروزی بودیم. در جریان 90 دقیقه خیلی خوب بازی کردیم. در آخرین لحظه‌ها فاجعه‌ای اتفاق افتاد ولی توانستیم خونسردی‌مان را حفظ کنیم و به بازی برگردیم. این از توانایی همه‌ی بازیکنان و کادر فنی انگلیس خبر می‌دهد. پنالتی‌ها همیشه سخت هستند. ما درباره‌ی ضربات پنالتی بارها صحبت کرده بودیم. بازیکنان ما خونسردی خود را حفظ کردند و آنها بودند که در میدان، استادانه پنالتی زدند ".

دیدگاه‌ها