کد خبر : 1535886 | 13 تیر 1397 ساعت 09:00 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

سلطانی‌فر: برای استقلال و پرسپولیس مربی صاحب نام آوردیم

واکنش وزیر ورزش به تبعیض میان سرخابی‌ها

وزیر ورزش و جوانان به صورت غیر مستقیم توضیحاتی را درباره فعالیت های یکسان وزارتخانه برای استقلال و پرسپولیس ارائه کرد.

واکنش وزیر ورزش به تبعیض میان سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، طی روزهای گذشته با جذب چند بازیکن مطرح توسط مدیران پرسپولیس، برخی هواداران استقلال در فضای مجازی مطالبی را علیه وزیر ورزش و جوانان بیان کردند. این افراد اعتقاد داشتند که وزیر ورزش برای موفقیت پرسپولیس بیشتر تلاش می کند و میان سرخابی ها فرق می گذارد.


حالا اما مسعود سلطانی فر به صورت غیرمستقیم به این موضوع واکنش نشان داده است: امسال با کار سنگین، سازماندهی، حمایت و پشتیبانی خوبی که انجام شد، دو تیم استقلال و پرسپولیس برای اولین بار به طور همزمان در تاریخ فوتبال به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند و هر دو تیم جزو هشت تیم برتر آسیا قرار گرفتند. ضمن اینکه برای اولین بار در تاریخ ورزش و فوتبال ایران، این دو تیم با کسب جام‌های لیگ برتر و جام حذفی به چنین موقعیتی دست پیدا کردند.


وی دلایل موفقیت این دو تیم در دو سال گذشته را اصلاح ساختار سازمانی و پرداخت بخش عمده‌ای از بدهی‌های 10،15 ساله آنها به اشخاص حقیقی مثل بازیکنان و مربیان دو تیم پایتخت اعلام کرد.


وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص وضعیت مربیان استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: برای هر دو تیم دو‌ مربی صاحب نام خارجی استخدام کردیم و تا دو سال آینده نیز قراردادشان تمدید شده ‌است. از جهت ساختار نیز، هیئت مدیره هر دو تیم اعضای بسیار خوبی دارند که باعث سامان وضعیت هر دو تیم شده است.


سلطانی‌فر ماحصل تلاش دو سه ساله را نتایجی دانست که امسال فوتبال کشورمان بدست آورده و خاطرنشان کرد: این نتایج نشان داد که ظرفیت فوتبال ایران بیش از آن چیزی است که قبلاً تحلیل می‌شد.

دیدگاه‌ها