کد خبر : 1535922 | 13 تیر 1397 ساعت 11:53 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید رسانه ها از رفتار جوانمردانه بازیکنان سوئد

رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی به تقدیر از بازیکنان تیم ملی سوئد، پس از دلداری های آنها به بازیکنان حذف شده سوئیس پرداخته اند.

تمجید رسانه ها از رفتار جوانمردانه بازیکنان سوئد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته سوئد موفق شد با نتیجه 1-0 سوئیس را شکست داده و به دور یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کند. امیل فورسبرگ زننده تک گل زرد و آبی پوشان بود که باعث حذف حریف آنها شد.

 

سوئد در طول بازی سوار بر جریان بود و می‌توانست برتری خود را افزایش دهد ولی در نهایت کار با همان یک گل به پایان رسید. پس از بازی، مانوئل آکانجی، بازیکن سوئیس از باخت تیمش بسیار ناراحت بود و پیش از خروجش از زمین، بابت این موضوع گریه می‌کرد.

 

 

1317176

 

 

دو بازیکن سوئد یعی میکل لوستیگ و آلبین اکدال، به سراغ او رفتند و سعی کردند او را آرام کنند که همین موضوع باعث تمجید ویژه کاربران از سوئدی ها شده است. آکانجی پس از بازی گفت:" واقعا لطف آنها بود که پس از بازی سراغ من آمدند. برایشان در دور بعدی رقابت ها آرزوی موفقیت می‌کنم."

 

فاکس اسپورت با انتشار عکسی از این اتفاق نوشته:" بازیکنان سوئد شایسته احترام هستند. در آن لحظه که بازی را باخته بودیم، واقعا ناراحت بودم."

 

اکانت ورزشی دیگری به نام اسپنیس اسپورت سنتر نیز نوشته:" آکانجی گریه می‌کرد و بازیکنان سوئد او را آرام کردند."

 

فاکس اسپورت توییت دیگری زد و نوشت:" ورزش واقعی یعنی این."

 

رفتار بازیکنان سوئد حتی اکانت فیفا را نیز تحت تاثیر قرار داده است. اکانت فیفا در توئیتر نوشت:" اخلاق واقعی در فوتبال. این رفتار واقعا زیبا بود."

دیدگاه‌ها