کد خبر : 1535931 | 13 تیر 1397 ساعت 12:50 | 54.4K بازدید | 0 دیدگاه

افشاگری بزرگ؛ کبد آبیدال، قاچاق بود!

نشریه ال کنفیدنشال فاش ساخت که ساندرو راسل، رئیس سابق باشگاه بارسلونا، برای آبیدال یک کبد قاچاق خریداری کرده است.

افشاگری بزرگ؛ کبد آبیدال، قاچاق بود!

به گزارش "ورزش سه"، آبیدال به سرطان کبد دچار شده بود و شرایط خوبی در حدود سال 2012 نداشت. با این حال، در آن زمان باشگاه بارسلونا اعلام کرد که پسرعموی آبیدال به نام جرارد، کبدش را به او اهدا کرده و همه چیز صحنه سازی شده بود تا رسوایی بزرگی که پشت این قضیه بود لو نرود.حال نشریه ال کنفیدنشال، پرده از این فساد بزرگ برداشته که می‌تواند سر و صدای بسیاری به همراه داشته باشد.

 

در حقیقت نشریه ال کنفیدنشال، صحبت های ساندرو راسل با شخصی دیگر را منتشر کرده که طی آن، او خرید کبد قاچاق را تایید کرده است. در طی این مکالمه، طرف مقابل درباره صحبتی که با شخصی به نام بارتو داشته حرف می زند و  می‌گوید که به بارتو گفته که ما یک کبد قاچاق خریده ایم و این موضوع می‌تواند همه چیز را بر علیه مان کند. همچنین گفته ایم که این کبد را پسرعموی آبیدال به او اهدا کرده است و مبلغ بسیاری پای آن پرداخت شده است.

 

 

1317208

 

 

راسل نیز در آن سو، صحبت های او را تایید می‌کند و همچنین آبیدال را یک "حرامزاده بزرگ" خطاب می‌کند که آنها جانش را نجات داده اند.

 

در آن زمان آبیدال با دوست راسل که کبد را برای او خریداری کرده بوده، رابطه خوبی نداشته و یک بار دوست راسل نیز لحن خوبی در صحبت با او نداشته که همین موضوع باعث ناراحتی و شکایت او به راسل شده بود. در بخشی از مکالمه شان، واسطه بین راسل و فروشنده می‌گوید:" آبی( لقب آبیدال)، تو متوجه نیستی، اگر تو اینجا هستی، به خاطر کبدی است که برایت خریداری شده!" آبیدال نیز پاسخ می‌دهد:" تو متوجه نیستی! تو هیچ چیز از زندگی نمی‌فهمی"

 

ساندرو راسل پیشتر به فساد اقتصادی نیز متهم شده بود و حالا به پرونده سنگینش، قاچاق اعضای بدن نیز اضافه خواهد شد که او کار سختی در دفاع از خود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها