کد خبر : 1535950 | 13 تیر 1397 ساعت 13:13 | 64.1K بازدید | 0 دیدگاه

از انتخاب نساجی خیلی خوشحالم؛ 

بارانی: نمی‌خواستم منتظر استقلال بمانم

هافبک جدید تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید که حضور جواد نکونام تاثیر زیادی در موفقیت این تیم در لیگ هجدهم خواهد داشت.

بارانی: نمی‌خواستم منتظر استقلال بمانم

صادق بارانی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پیکان که شب گذشته به صورت رسمی به تیم نساجی مازندران پیوست، در خصوص جدایی از پیکان پس از چند سال به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من چند سال پیکان بودم و فکر می کنم دیگر صلاح نبود بمانم. وقتی با آقا جواد برای نساجی صحبت کردم، خیلی دوست داشتم که به این تیم بروم تا با کمک آقا جواد به تیم ملی هم برسم.


وی در این خصوص و اینکه آیا امید دارد با پیراهن نساجی به تیم ملی برسد، ادامه داد: صد در صد؛  نساجی تیم پرطرفداری است و بیشتر دیده می شود. همینطور می دانم که با کمک آقا جواد می توانم بیشتر رشد کنم. 


بارانی در مورد حضور جواد نکونام و تاثیر او در نتیجه گیری نساجی در لیگ هجدهم بیان کرد: یکی از دلایل اصلی من که اعتقاد دارم تیم خوب می شود این است که آقا جواد هم سن و سال بچه ها است. خودم با بچه ها همگی دوست هستم و فوتبالیست های قوی ای داریم از حامد لک گرفته تا دیو سالار در خط دفاعی. تلاش می کنیم به جایگاهی که استحقاق آن را داریم برسیم و خودم هم بتوانم به تیم ملی برسم. 


هافبک فصل گذشته پیکان در پاسخ به این سوال که حضور در نساجی نسبت به فصل گذشته می تواند برای او جذابیت بیشتری داشته باشد، توضیح داد: خب پیکان هم جذابیت های خاص خودش را داشت؛ پیکان تیم خوب و بزرگی است. کارمندهای ایران خودرو همیشه پیگیر نتایج تیم بودند و برای آنها این مسئله مهم بود. از طرف دیگر یکی از نقاط قوت نساجی این است که هواداران زیادی دارد.


بارانی در خصوص اینکه صحبت هایی در مورد اضافه شدن او به تیم استقلال وجود داشت و اینکه چرا این مسئله در نهایت رخ نداد، عنوان کرد: صحبت هایی با مدیربرنامه هایم کرده بودند؛ اما یک سری اتفاقات باعث شد زودتر تصمیم بگیرم. خیلی وقت پیش با آقا جواد صحبت کردم و دوست داشتم که با ایشان کار کنم.


هافبک جدی تیم فوتبال نساجی در مورد این سوال که نمی خواسته با انتظار، شانس های دیگر خود را در فصل نقل و انتقالات از دست بدهد، افزود: دقیقا همینطور است. سربسته می گویم که نمی خواستم منتظر بمانم. چون از مدت ها قبل هم با آقا جواد هم صحبت کرده بودم.


بارانی در ادامه با تشکر از مدیران پیکان اظهار داشت: از مسئولان پیکان خصوصا از مهندس شیعی و آقای طهماسبی تشکر می کنم که در این چند ساله نهایت احترام را گذاشتند و از من حمایت کردند.  


وی در مورد اینکه چه زمانی به تمرینات اضافه می شود، گفت: از اینکه نساجی را انتخاب کردم خیلی خوشحالم. امروز بازی دوستانه با تیم ملی امید داریم و برای اولین بار به تمرین می روم.

دیدگاه‌ها