کد خبر : 1536000 | 13 تیر 1397 ساعت 16:20 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: سه بازیکن خارجی جذب می‌کنیم

سرمربی فولاد خوزستان از جذب سه بازیکن خارجی طی روزهای آینده خبر داد.

پورموسوی: سه بازیکن خارجی جذب می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی در مورد دیدار دوستانه سپاهان و فولاد خوزستان که با برتری شاگردان قلعه نویی همراه شد، گفت: در این بازی نتیجه برایمان مهم نبود. ۱۵ روز است به صورت فشرده در نوبت صبح و عصر تمرین بدنسازی می‌کنیم. امروز صبح هم یک جلسه تمرین داشتیم. به دنبال اهدافی هستیم که برای آماده سازی تیم طراحی کردیم و قدم به قدم پیش می‌رویم. فرصت خوبی برای جوانانی بود که امسال به مجموعه تیم اضافه شدند و مقابل تیم بزرگ سپاهان به تجربه برسند. به آینده امیدوار هستیم. ظرف روزهای آینده 2-3 بازیکن دیگر هم به تیم اضافه می‌کنیم و کم کم آماده شروع لیگ برتر می‌شویم.


سرمربی فولاد خوزستان درباره میزان رضایتش از خریدهای انجام شده در نقل و انتقالات تصریح کرد: ما شرایط خاصی داشتیم و در این بین هیأت مدیره و مدیریت باشگاه با ما نهایت همکاری را داشتند. اینکه مجوز جذب سه بازیکن خارجی را دریافت کردیم برایمان نقطه امید است. از شنبه تلاش می‌کنیم تا تیم کامل شود و برای هجدهمین دوره لیگ برتر آماده شویم.


پورموسی درباره شرایط رقیبان و حضور تیم‌های جدید در لیگ برتر، تصریح کرد: صد در صد لیگ جذابی خواهیم داشت. جوانانی که دیروز بازی کردند من را به آینده فولاد خوزستان خیلی امیدوار کردند. باید تلاش کنیم تا نسبت به فصل قبل با نگاه قهرمانی تیم‌مان را آماده کنیم.

دیدگاه‌ها