کد خبر : 1536015 | 13 تیر 1397 ساعت 17:07 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

آل‌نعمه: فصل بعد در لیگ یک بازی می‌کنم

مدافع سابق نفت‌تهران می‌گوید تا چند روز آینده تیم فصل بعدش را انتخاب خواهد کرد.

آل‌نعمه: فصل بعد در لیگ یک بازی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، احمد آل‌نعمه مدافع فصل گذشته نفت‌تهران در مورد شرایط این روزهای خودش به ورزش سه گفت: پیشنهاد لیگ‌برتری به صورت رسمی نداشتم و اگر هم تیمی بوده فقط در حد حرف نه به صورت جدی اما از لیگ یک چند پیشنهاد خوب دارم که مشغول بررسی آنها هستم و احتمالا تا روز جمعه یکی از آن تیم‌ها را انتخاب خواهم کرد.


او در مورد حضورش در نفت‌تهران و پاسخ به این سوال که فکر می‌کند نفت انتخاب خوبی نبوده است هم می‌گوید: کسی فکر نمی‌کرد در نقل و انتقالات شرایط تیمی که آسیایی بوده اینطور شود و برای همین نفت‌تهران را انتخاب کردم. همه امیدوار بودیم که شرایط بهبود می‌یابد و مدیران بعد از گذران بحران برای فصل جدید اوضاع را سروسامان خواهند داد و اصلا به اینکه این تیم سقوط خواهد کرد فکر نمی‌کرد.


وی افزود: متاسفانه با اتفاقاتی که ابتدای فصل رخ داد شرایط خیلی برای این تیم بحرانی‌تر شد و سبب شد تا نفت‌تهران به لیگ یک سقوط کند. حیف شد تیمی که بهترین‌ها را به فوتبال کشور و تیم‌ملی معرفی کرد به چنین روزهایی برسد.


آل‌نعمه در مورد خداحافظی بنگر و اینکه خودش هم با شرایط این روزهای فوتبال قصد خداحافظی دارد یا نه می‌گوید: به نظرم هنوز برای خداحافظی بنگر زود است و ایشان می‌تواند باز هم فوتبال بازی کند. اینکه خودم هم آیا قصد خداحافظی دارم یا نه هم زود است، با توانایی که از خودم سراغ دارم می‌دانم که می‌توانم حداقل 3، 4 سال دیگر بلکه بیشتر در فوتبال بازی کنم.

دیدگاه‌ها