کد خبر : 1536029 | 13 تیر 1397 ساعت 19:05 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

مصائب فدراسیون آرژانتین برای اخراج سامپائولی

قرار ملاقات برای تعیین آینده خورخه سامپائولی بین او و رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین کلودیو تاپیا تنظیم شده است.

مصائب فدراسیون آرژانتین برای اخراج سامپائولی

به گزارش "ورزش سه"، تاپیا در بدو ورود به خانه با حضور 60 نفر از اعضای مدیریتی باشگاه ها و اعضای فدراسیون مواجه شد و به آنها توضیح داد به زودی جلسه ای برای تعیین وضعیت سرمربی آلبی سلسته برگزار خواهد کرد.

 

1317325

 

مهم ترین تصمیم فعلی پیش روی فدراسیون فوتبال آرژانتین تعیین وضعیت سامپائولی است که تقریبا یک سال پیش هدایت این تیم را بر عهده گرفته و تا سال 2022 نیز قرارداد دارد. تاپیا قصد دارد خیلی زود سامپائولی را برکنار کرده و البته مجبور به پرداخت غرامت 16 میلیون یورویی به او نشود زیرا خود تاپیا هم به خوبی می داند نتایج آلبی سلسته مورد نظر دولت نیست و جایگاه وی نیز در خطر است.

 

البته تاپیا تنها مسئول استخدام سامپائولی نیست و دنیل آچیلی معاون او نقش مهمی را در مذاکره با سویا برای جذب این سرمربی داشت اما آچیلی که ریاست بوکاجونیورز را نیز بر عهده دارد همیشه راهی برای حفظ امنیت شغلی خود پیدا می کند.

 

تاپیا امیدوار است با اخراج سامپائولی وجهه خود را در بین عموم تقویت کند اما انجام این کار بدون خسارت اقتصادی شدید دشوار است و به هر حال به نظر می رسد تا 10 روز آینده بعد از تجزیه و تحلیل شرایط توافق بین طرفین حاصل خواهد شد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین برای گرفتن این تصمیم به حمایت باشگاه و ارکان فدراسیون نیاز دارد تا بهترین تصمیم را برای آینده فوتبال این کشور بگیرد.

دیدگاه‌ها